Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik mocht om 10 voor 12 dressuren. Ging best aardig alleen de jury dacht daar anders over. Ik geloof dat ik iets van 23ste was van de 28
. We zijn beter gewend.
. 3 goed, en daarna weer een stop op 4 de picknicktafel die had ie niet verwacht zo vlak na het bochtje het bos in. Toen ben ik echt ontzettend boos geworden wat geloof ik wel indruk heeft gemaakt. Op sommige hindernissen moest ie toch nog wel even loeren maar ging toch telkens goed door tot de schaapskooi. Ik had me met verkennen al bedacht dat deze erg ruim stond voor Legato en kwam ook nog eens te rustig in. Daardoor haalde hij de B sprong nog net maar C was niet meer te doen. 2de keer ging het wel goed. Verder foutloos uitgereden en slechts 1 minuut buiten de tijd. Dat viel me dan weer reuze mee met 3 stops. Geen resultaat om over naar huis te schrijven dus maar ik ben er wel tevreden mee. Ik kan goed mijn vinger op de zere plekken leggen en het is dus weer duidelijk waar dat we op moeten gaan trainen.
. Je weet nu in elk geval waar je aan kunt werken.
.

En precies met die moest ik tegelijk (naast elkaar) dressuren. Gelukkig was die jury even pauze houden en begon zij later met haar proef. Proef ging een beetje hard met wat bokjes, maar opzich niet ontevreden; 180 pt. Daarna zijn we maar met haar blijven wandelen, aangezien ze van op de trailer staan nog drukker wordt.
. Geen pijn gedaan verder? 

misschien een keertje oefenparcours springen ergens?
.
voor iedereen die er 1 kan gebruiken, kop op en volgende keer beter.
) Afijn, met de scheefheid van de grondbalk viel het wel mee en ik wilde Sims niet ineens wegdraaien of op de rem zetten, dus ben ik doorgereden. Nog 1 balkje op diezelfde hindernis, maar na een "Rijden Simone!!" van Lielle het parcours verder uitgereden. Eenmaal door de finish en ik blij dat ik de cross in mocht riep de jury dat ik me even moest melden. "Helaas, moeten we je uitsluiten, want je bent na je stop doorgereden terwijl we gebeld hadden". Ik zeg oprecht verbaasd omdat ik die bel niet had gehoord "nee he, dat meent u niet. Ik rijd HC vandaag, mag ik toch starten?" Na even dubben mocht dat omdat ik dus toch niet voor punten reed. Godzijdank wat een mazzel! Anders had mijn vertrouwen echt een dikke deuk gehad.
. Uiteindelijk prima parcours gereden dus
.