Hoi allemaal
Dat was ik die in de waterbak stond en er niet meer uit kon komen. Misschien even handig om even wat meer over mijn 'zeepaardje' te vertellen.
Ik heb dat paard idd nog niet zo lang en soms is hij nog erg ondeugend. Ik mag geen B meer rijden vandaar dat ik hem in de L start. Hij liep gister voor het eerst in zijn leven een cross en vond het allemaal heeeel erg spannend. Er is voordat hij bij mij kwam niet veel mee gadaan en dressuur is dan ook nog erg moeilijk. Wat soms ook nog een beetje tegenwerkt is het feit dat hij hengst is goed heeft geleerd hoe je het best kan steigeren.
Hij liep gister voor het eerst het water in en ik was dan ook erg blij dat hij er in ging, toen ik hem hiervoor beloonde schok hij ergens van en ging stil staan. En idd hij wilde echt geen kant meer op! Snap heel goed dat dit erg grappig moet zijn geweest maar ik vond het op een geven moment wel eng worden want hij ging bijna zwemmen! De hindernis jury die voor mij het water in liep om te proberen mijn paard aan de hand mee te nemen was echt een schat. Maar ook wilde hij niet met haar mee lopen. Dit is ook de reden geweest dat ik er niet afgestapt ben want hij loopt dan ook niet met mij mee, en een loslopende hengst leek mij ook niet zo'n heel fijn idee. Na ruim tien minuten in het water te hebben gestaan heb ik hem er uiteindelijk vooruit uit kunnen krijgen. Natuurlijk vond en vind ik het nog steeds erg vervelend dat ik voor andere paarden heb gestaan die na mij startten, maar mijn paard wilde echt geen kant meer op dan ben je behoorlijk hulpeloos. Sorry dat ik wat onaardig heb gereageerd naar de mensen die aan de kant stonden maar als je tot aan je knieen in het water staat en niks werkt om je paard weer aan het lopen te krijgen, raak je behoorlijk in paniek!
Ik hoop dat jullie zo iets beter begrijpen hoe dit heeft kunnen gebeuren en ik zal hard gaan trainen om van deze 'nasty little boy' (zoals lucinda hem noemt) een echte eventer te gaan maken!