Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, maar lijkt mij niet echt lekker voor zowel paard als jezelf.
. 

Lielle schreef:ladyisabelle schreef:Ik heb maar 20 minuten tussen dressuur en springen, en wat als de dressur uitloopt? Ben 1 na laatste dus veel uitloop is er ook niet! Moet nog van zadel en hoofdstel wisselen en de beenbescherming omdoen, tapen en dan nog inspringen. Is ook niet erg fijn.
het wordt steeds gekker, 20 minuten is belachelijk. Dat zijn er dus maar 14 (je proef duurt 6 minuten)
. Maar oke voor een cross hebben we het over
. Ach en als het beetje aardig weer is ga ik misschien wel paar uur met haar in het gras zitten. Kan ze wat eten. Is ze ook altijd erg blij mee
. 
We nemen de tijden gewoon voor lief, ik ga heus niet naar de organisatie en vragen om andere tijden. Voor ons is het gewoon altijd een dagje uit en nu dan wat langer dan normaal. andrea16 schreef:tjidevw: Inderdaad, rustig maarWe nemen de tijden gewoon voor lief, ik ga heus niet naar de organisatie en vragen om andere tijden. Voor ons is het gewoon altijd een dagje uit en nu dan wat langer dan normaal.
Lielle schreef:ik doe dat nooit, vind het idd onzin. Maar in het geval dat je 20 minuten tussen dressuur en springen hebt, doe ik dat dus zeker wel.