[SGW] Dit jaar weer een SGWay of Life Bokaal???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miky0

Re: Dit jaar weer een SGWay of Life Bokaal???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:05

Ik heb Etten-leur niet gereden.. en kan ook niet naar Castenray. Zie dat alleen Renske ons kleine overijssel dan moet vertegenworodigen..

Kunnen we niet wat meer wedstrijden mee pakken? Ik bedoel.. het is een top idee maar omdat beide crossen in het zuiden liggen hebben die provincies daar meer kans. Bijvoorbeeld een reeks van 3/4 en dan de 2/3 beste resultaten laten tellen ofzo?

We krijgen straks ook nog Diepenheim, Neede, Gorssel, Barchem, Bathmen, Hattem en een heeeeeeeeeele boel in gelderland/overijssel. Voor het noorden kan je Wieringenwerf en Vlietland bijvoorbeeld mee pakken.

Dan heb je een soort SGWay of Life Lands Bokaal.

het is maar een ideetje

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:21

Miky0, iets gelijksoortigs is al eens geopperd.
Er zullen altijd crossen zijn waar niet iedereen heen gaat.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:26

Maar ik heb een eerste prijs gewonnen in Etten-Leur...
Telt die niet mee??

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:29

hee nick, jij woont toch in Leiden Pling
die punten zijn dus voor zuid holland Haha! ROFL

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:36

Simmie schreef:

Jup, dit hadden we al besproken. Maar feit is wel dat er erg veel afmeldingen waren in EL. De enige provincie die nog genoeg deelnemers overhoudt is volgens mij Brabant.
Anders pakken we Castenray er toch nog bij en laten we die 2 allebei meetellen (het beste resultaat van de 2 als je beide rijdt?). Is maar een ideetje.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:45

miss_jumpy schreef:
hee nick, jij woont toch in Leiden Pling
die punten zijn dus voor zuid holland Haha! ROFL

Lol!
Ik sta ingeschreven bij de KNHS vanuit mijn ouders... Gelderland dus ben ik bang...

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:21

Simmie schreef:

Moet iedereen dan op dezelfde cross zijn? is met VLV ook niet zo, plaatsings punten etc.. doe een reeks laat de beste X aantal tellen en zie welk team gewonnen heeft?

ik weet dat het makkelijker is voor 1 wedstrijd.. het was ook maar een idee.. als het teveel werk is/word dan niet.. Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 13:15

Nee, dat moet niet. Dat is onmogelijk.
Maar lees het hele topic eens door, dan is het je misschien duidelijk waarom voor de wedstrijd van EL is gekozen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 13:17

Wie houdt de score eigenlijk bij?
En ik heb geen idee of ik me wel ''officieel'' heb aangemeld...

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 15:02

ergens in dit topic stond een overzicht met de teelnemers en provincie, volgens mij de eerste..

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 15:41

Miky0 schreef:
Simmie schreef:

Moet iedereen dan op dezelfde cross zijn? is met VLV ook niet zo, plaatsings punten etc.. doe een reeks laat de beste X aantal tellen en zie welk team gewonnen heeft?

ik weet dat het makkelijker is voor 1 wedstrijd.. het was ook maar een idee.. als het teveel werk is/word dan niet.. Knipoog

Omdat best veel mensen er starten? maar verder word het me niet duidelijk? leg het me alsjeblieft uit? ik zie meer mensen opperen voor wat ik zeg maar dat word heel snel afgekapt omdat "het lastig is". Dus voor zover het me duidelijk word is dat de enige reden.

Om dit nu zo even te veranderen lijkt me rot omdat EL al gereden is.. Maar een bokaal die over meerdere wedstijden, door het hele seizoen is kan toch ook. De VLV heeft zelf buitelandse wedstrijden, net of iedereen daar heen gaat?

mijn voorstel is grofweg:

SGWay of life bokaal
+ selecteer 5 ofzo wedstrijden over het seizoen
+ laat de 3 beste tellen
+ uitrijking, laatst gereden wedstrijd, KNHS kampioenschap ofzo? of een echt feestje.

1. meer provincies kunnen een team inzenden
2. niet iedereen moet die ene wedstrijd rijden
3. selecteer de wedstrijden van gelijk kaliber verspreid over het seizoen.

Volgens mij is dat best mogelijk, dat de voorkeur daar hier niet voor uit gaat is een ander verhaal.
Het lijkt mij voor iedereen gewoon leuk als je wel zo een Nationaal Bokt Kampioenschap op kan zetten.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 18:29

Lielle schreef:
volgens mij hadden een aantal mensen (waaronder ik) er nogal de balen van en is het daarom doodgebloed.

Yupz en dat gevoel krijg ik nu ook weer terug....
We kletsen hier steeds in hetzelfde rondje Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:03

Nogal. Ik geloof het allemaal wel, Doei, doei

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:58

Als we alleen EL als wedstrijd nemen zijn we snel klaar. Als ik het goed heb is de enige provincies die 3 starts heeft Brabant. Dus dan kan de beker weer naar brabant dit jaar.

De prijsuitreiking zouden we in Castenray doen. De enige van Brabant die ook in Castenray is, is Altos. Dus..... .bij deze gefeliciteerd Altos!

Ik weet niet of madelene weer de prijsuitreiking wil doen? Want zij heeft de beker beschikbaar gesteld. En we moeten ook nog bedenken hoe we die beker in Castenray gaan krijgen. Wollie, ben jij daar aanwezig?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:01

Als wollie aanwezig is in C'ray, kan ze ook de beker zelf weer meenemen. Het gaat er toch niet om wie er start in C'ray?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:23

Och, Wollie heeft zelf ook meegedaan ja, was me ontschoten.
De beker zou dan in ieder geval naar iemand moeten gaan die heeft deelgenomen in EL en in C'ray zou dan de uitslag zijn. Alleen Wollie en Altos zijn daar volgens mij aanwezig dus naar een van hen kan de beker dan gaan.

Ik vind de uitslag zo wel niet leuk. Omdat er maar 1 provincie is met genoeg deelnemers is er niet echt meer sprake van een wedstrijd.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:24

Ik heb zo maar het idee dat hier niets uit gaat komen....
Misschien een idee voor volgend jaar:
Maak 1 persoon (MikyO)?? verantwoordelijk om een degelijk reglementje op te zetten. Iedereen kan daar dan ideeen heen sturen. Dit is dan van te voren definitief. Nog iemand zoeken die het bij wil houden en klaar is kees. Ik heb de indruk dat dat veel irritaties weg zou halen en veel heen en weer geschrijf scheelt.
( of is het juist lastig omdat nu nog iemand zich ermee komt beloeien)
Ps Ik wil absoluut geen rol spelen in de organisatie maar miss is het zo te regelen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 15:28

Miriam schreef:
We kletsen hier steeds in hetzelfde rondje Clown

Maar niet geheel onterecht imo....zoals het nu gaat is er nl ook geen bal aan. Op zich boeit het me niet heel erg allemaal, maar als ik mee zou doen, vind ik wel dat het idd over meerdere wedstrijden moet tellen. Snap ook niet wat daar tegen is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 15:35

inmiddels zal het mij een zorg zijn, jammer voor madelene en de lol die er vorig jaar was.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 21:59

SGWuppie schreef:
Maar niet geheel onterecht imo....zoals het nu gaat is er nl ook geen bal aan. Op zich boeit het me niet heel erg allemaal, maar als ik mee zou doen, vind ik wel dat het idd over meerdere wedstrijden moet tellen. Snap ook niet wat daar tegen is.

Volgens mij niets, alleen wordt het dan organisatorisch wat lastiger... Vond je dit vorig jaar ook al een bezwaar? (niet banketstaaf bedoeld ofzo maar ik vraag me af waarom het vorig jaar leuk en gezellig kon zijn en het nou zo'n gedoe moet zijn Verward ) Dat er zoveel afmeldingen waren voor E-L was ook niet de schuld van degenen die wel gereden hebben toch?

Ik zal de beker meenemen naar C'ray. Het is idd jammer voor degenen die zich ingezet hebben, vorig jaar vond ik erg gezellig....

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 23:44

Poe, weet ik niet meer, weet niet eens of ik uberhaupt heb meegedaan. Kan me alleen goed voorstellen dat omdat nu Markelo op dezelfde datum was, mensen uit het noorden daarvoor kiezen en dus niet in EL starten.

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 10:32

@Sfranken, Nouja met het regelement is niets mis. Zit wel goed in elkaar. Ik vroeg me alleen af of het niet mogelijk/gewilt was om het over meer wedstrijden te doen. Thats all! Wil er geen moeilijke poe pas van maken. Het kan me niet veel schelen, maar dacht dat dat misschien leuker was voor het competitie gevoel Knipoog

----

Waarom het nu zo moeilijk was/is komt denk ik door EL en Markelo op 1 datum.

en ik heb ook geen zin om in rondjes te praten, zoals veel hier. Het was een idee/optie, het hoeft niet en het is jullie competitie dus doe wat jullie goed lijkt.