*gaat snel kijken* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*gaat snel kijken*
nu maar hopen dat Ungaro ertussen kan dressuren
Verder hoop ik wat dat eerste water betreft dat Ungaro geleerd heeft van Vlietland vorig jaar
) moeilijke hindernissen gesprongen die er staan en t ging super
Dus ik denk (hoop) dat we er klaar voor zijn
SGWuppie schreef:Als er iemand nog een groom zoekt voor de 16de.....ik wil toch komen kijken, dus dan is het wel zo gezellig om met iemand mee te gaan!
*Correctie; mijn vriend gaat mee (was ie verplicht omdat ik Z ga
) en ik ga ervan uit dat Ben (eigenaar Pasjha&Ungaro) ook meegaat.
Heb mijn coupon vlak na Lielle en Simmie op de bus gedaan. Meteen de andere wedstrijden maar even mailen of ales wel is aangekomen. GvdT schreef:Ik sta niet op de lijst en niet op de wachtlijstHeb mijn coupon vlak na Lielle en Simmie op de bus gedaan. Meteen de andere wedstrijden maar even mailen of ales wel is aangekomen.
GvdT schreef:Ik sta niet op de lijst en niet op de wachtlijstHeb mijn coupon vlak na Lielle en Simmie op de bus gedaan. Meteen de andere wedstrijden maar even mailen of ales wel is aangekomen.
renskek schreef:mijn tijden zijn best lastig.... 8.15 dressuur Sunny, dan 9.22 dressuur Violin, 10.40 springen Sunny cross aansluitend. Dan 16.16 springen Violin, cross aansluitend.
Lielle schreef:ik heb niet per se hulp nodig marieke, maar ik vind het wel gezellig als je meegaat
, 11.06 springen en 11.26 crossen
:
Daarom vraag ik bij enige gegronde twijfel altijd gelijk na hoor