Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Nog steeds geen startlijsten en die kerel heeft me gemaild dat ze er gisteravond op zouden komen.

yvonnepuntnl schreef:rowo schreef:Nog steeds geen startlijsten en die kerel heeft me gemaild dat ze er gisteravond op zouden komen.
ik heb ook al een paar keer gekeken, snap ook wel dat het lastig is dat ze er nog niet opstaan. Maar een beetje meer begrip zou hier wel op zijn plaats zijn. Die mensen spannen zich enorm in om ons die cross te kunnen laten rijden, het zijn tenslotte allemaal vrijwilligers.
Dus het zal maar de vraag zijn of ik vrijdag en zaterdag aan de start kom. Duim heel hard
elise01 schreef:Zie hier net een tijdsplanning liggen.
De B paarden dressuur is op vrijdag (middag/avond), die beginnen ook met de cross
Eventinggek schreef:ik ben ook al de hele tijd aan het kijken. Er stond in het VP zelfs dat ze de 9e al erop zouden komen....
Hadden ze er dus allang op moeten staan. yvonnepuntnl schreef:elise01 schreef:Zie hier net een tijdsplanning liggen.
De B paarden dressuur is op vrijdag (middag/avond), die beginnen ook met de cross
waar zie jij dat?
(Jaa, zonder het te forceren
)