Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zou iemand foto's van mij willen maken? start waarschijnlijk in het oranje en heb bruine pony

Mijn rechterhand zit in blauw gips
Voor de mensen die mee aan de training doen: hebben jullie al wat ontvangen? Op de site kan ik wel vinden in welke groep ik zit (te herkennen aan de ponyclublozenaam
) en hoelaat ik moet beginnen hoor, maar is dat alles? _karin_ schreef:Ik wil zaterdag ook wel graag komen kijken maar ik denk niet dat ik vervoer kan regelen. Mijn vader is niet zo'n paardenfan en die komt zondag al kijken als ik training heb..Voor de mensen die mee aan de training doen: hebben jullie al wat ontvangen? Op de site kan ik wel vinden in welke groep ik zit (te herkennen aan de ponyclublozenaam
) en hoelaat ik moet beginnen hoor, maar is dat alles?
Ik had toch gezegd dat ik ook ga???
smiddags ben ik van de partij, dus als je het Z wilt zien, zul je met iemand anders mee moeten rijden, anders kan je met Jelte en mij mee 
Ja ik ben ook maar blond Judith
jij zei dat je 's ochtends wilde rijden en de bla en ik wist niet zeker of je Jelte mee zou kunnen willen gaan nemen naar Nijeberkoop.
Maargoed dan ben ik dus ook van de partij want ik hoef nie tper sé het Z te zien.
Ik probeer Jelte wel in toom te houden zodat Judith wat plaatjes kan schieten. 
Ik pak de boel goed in.
Ik kan mijn camera ook wel meenemen trouwens, maar die is niet echt supergeschikt voor bewegingfoto's maargoed. Er zit ook een filmfuntcie op en zo dus wie weet komt er nog wat leuks uit.
minnie_muis schreef:jammer haan! Ik moet er zaterdag om half 10 zijn! En ik ben opzich niet moeilijk te herkennen!Mijn rechterhand zit in blauw gips
haan schreef:minnie_muis schreef:jammer haan! Ik moet er zaterdag om half 10 zijn! En ik ben opzich niet moeilijk te herkennen!Mijn rechterhand zit in blauw gips
we zijn er al om 9 uur dus we gaan anthea en jou zeker aanmoedigen !!
Is ook erg leuk! Nu maar hopen op mooi weer! 
.
. kimdepim schreef:Ziet er goed uit.
Ben blij dat ik niet over de surfplank hoef bij de B paarden.
retzster schreef:De pop komt er nog bij hoor!
Anders zie ik hem zaterdag waarschijnlijk toch wel maargoed ik ben érg benieuwd.
Ik ben ook erg benieuwd wat wij met de training allemaal gaan springen enzo.
Of het een beetje hetzelfde is als de training dieik in Ermelo gehad heb. Ooh wat heb ik er zin in.