Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het was trouwens wel hilarisch om 'm te zien gaan vanaf een afstandje, je zag eerst die pony achter het riet vedwijnen, en ineens was dat jochie ook pleite en zag je alleen die waterspetters boven het riet uitkomen, vervolgens zag je ineens die pony een beetje verdwaasd rondlopen 
.
Talida schreef:Mabom en KootMiraDrum, toevallig nog een 130 vastgelegd?
Amber_ schreef:Nou ik ben 1 van de laatste dacht ik haha!
Opzich ging hij wel goed, wel 1 waar hij langs op ging. Gingen ook wel erg hard en schuin haha. Maar de waterinsprong deed hij super !We zijn 3de geworden bij OefenPonys !
![]()
Iemand foto's van nummer 240, Fjord ?
En Miss Jumpy, stond jij nog bij de waterbak?

Amber_ schreef:Welke Fotograven waren er ?
. Ik heb je de link al per PB toegezonden.
Thnx !! Die vind ik echt leuk !Talida schreef:Amber, gefeliciteerd! Zag in oefen paarden ook wat fjorden gaan, en andere haffies en een mooi opgetuigde fries!
Ik heb nog stukje film waar de haf mij achterna hobbelt en probeert bij te houden. Denk wel dat hij ervoor zorgde dat Tal bos in ging want dat was toch wel raar, maar ze zag nog net de haf erin lopen. Om vervolgens bij sprong 3 giga in de weg te staan, ik zat al helemaal te bedenken wat ik dan moet doen als ze echt bleef staan, voor dr sokken rijden?
Nielsie schreef:Amber_ schreef:Welke Fotograven waren er ?
Ikke
? Nummer 240 Amber_ schreef:Jaa![]()
Thnx !! Die vind ik echt leuk !
Talida schreef:
Heb je foto's van mij? Nummer 240
Talida schreef:Tja, sommige nemen een duik ter verfrissing onderweg, ik heb mn eigen methodes!
Mabom en KootMiraDrum, toevallig nog een 130 vastgelegd?

!
Thnx mabon!
hyppolyte schreef:Hey, heb je trouwens nummer 111 (L paarden, zaterdag) nog op de foto?
der zij een meisje bij hindernis 3 daar uit het bos weaaaaar moet ik heen ik over die boomstam voor je
GinnyBanshee schreef:hoii , heeft iemand fotos van mij gemaakt? B paarden nummer 28
GinnyBanshee schreef:hoii , heeft iemand fotos van mij gemaakt? B paarden nummer 28