[SGW] SGW Ede wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: SGW Ede wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:46

Sjimmy, ik weet niet of er veel te verbeteren is aan die foto's?
Tja en anders heb ik gewoon pech hoor, volgende cross weer foto's denk ik dan...
Je hebt in elk geval wel heel veel hele mooie foto's gemaakt hoor!!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:47

Meestal kan ik er nog wel wat mee hoor! Ja

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:50

Zou heel gaaf zijn! Bedankt al vast!

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:52

Wat een gave foto's en filmpjes!ik heb zelf nog nooit een cross gereden.. Bloos wil het wel gaan doen!! Knipoog

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:55

Had Ede zelf ook nog wat fotograven ?

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:56

Zo ook weer terug uit Ede. Ik heb een goeie opdonder gehad vandaag. Ben al vanaf vorig weekend behoorlijk ziek, het ging al een paar dagen wat beter dus ik ging gewoon rijden vandaag. Ging eigenlijk prima maar in het laatste gedeelte was de pijp echt helemaal leeg. Na de laatste waterbak kon ik echt niets meer en liet ik Legato echt helemaal doodlopen op de laatste hindernis. Tweede keer sprong ie braaf en verder hadden we de hele cross netjes foutloos afgelegd. Voel me niet echt geweldig nu. Ik schijn echt als een spook van mijn paard afgestapt te zijn en vanaf de cross heb ik last van behoorlijke druk op mn borst en benauwdheid. Maar even goed uitrusten dus.
Ik heb me ook maar voorgenomen om iets aan mn conditie te gaan doen (mij vriend is erg actief mountainbiker en hardloper dus die gaat het vast prachtig vinden om mij daarin te begeleiden Whoosh! ) en te stoppen met roken. Ondanks dat ik er van overtuigd ben dat ik nu zo beroerd ben van die griep zullen die 2 voornemens ook zeker geen kwaad kunnen.
Ben verder supertevreden over vandaag. Die stomme stop was helemaal mijn schuld. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar mijn tijd maar er staan helaas nog geen resultaten op de website.
Laatst bijgewerkt door Altos op 08-07-07 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:01

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:02

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:04

Nee gisteravond is mijn man uit Manila teruggekomen dus wilde graag thuis zijn. En verder ben ik op zondag gewoon graag thuis/geen verplichtingen. Het is hobby en geen 2e baan hihi Knipoog

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:13

Haha!

was 3e (mn 2e M cross Haha!) foutloze cross, 1 balkje int springen en dressuur bovenaan met 202.

en ook super mooie foto's met dank aan Sjimmy uiteraard Haha!
Afbeelding
Afbeelding

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:18

wat een leuke berichten van veel paarden en pony ruiters, en er zijn echt mooie foto's gemaakt. dank je wel sjimmy...(helaas maar 1tje, maar wel een mooie).

en ede was dan wel makkelijk...maar voor veel ruiters kwam het wel goed uit...na al die hele zware crossen weer een vertrouwensronde is ook wel eens lekker.

voor alle prijswinnaars proficiat!!! voor de ruiters die het niet zo goed ging....volgende keer beter!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 20:19

Altos schreef:
Ik heb me ook maar voorgenomen om iets aan mn conditie te gaan doen (mij vriend is erg actief mountainbiker en hardloper dus die gaat het vast prachtig vinden om mij daarin te begeleiden~~}> ) en te stoppen met roken.

Ik ben inmiddels al weer een poosje gestopt met roken en ik moet zeggen dat dat zeker adem scheelt in/tijdens/na de cross!

Jammer van je stop, maar "gelukkig" was die geheel aan jezelf te wijten. Volgende keer beter iig.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:28

Wat goed Hester Haha! Gefeliciteerd!!
Altos: jammer van je stop, maar fijn dat je tevreden was Lachen

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:46

Mijn 3e cross gister ging naar mijn gevoel echt super. Dressuur ging matig, ik vond de ondergrond niet echt fijn en Melody ging daardoor ook voorzichtiger lopen. Omdat de dressuur was uitgelopen dacht ik dat het springen ook was uitgelopen. Dit was niet het geval waardoor ik nog moest haasten ook. Springparcours ging erg lekker, was foutloos.
En toen de cross. Mijn doel was om dit keer de cross rond te komen zonder eraf te vallen en dat doel is bereikt. Go jij! Go jij!
Ik had wel 3 weigeringen op het water maar dat had ik ook wel verwacht. Verder heb ik echt 'gereden', nergens af zitten wachten of ze wel sprong ja of nee maar gewoon rijden en gaan met die banaan Haha! . Tijdens de cross heb ik ook gewoon lekker door kunnen galopperen. Dat was in Chaam wel anders, toen vond ze alles eng tijdens de cross waardoor we niet echt een lekker ritme hadden. Ik heb echt zitten genieten tijdens het rijden omdat het zo lekker ging. Pony begon het ook steeds leuker te vinden. Kon tijdens het uitstappen bijna janken om het gewoon zo lekker ging enzo. Ik heb nu al weer zin in de volgende cross Haha! *LOL*

Hier nog wat foto's die gemaakt zijn door sjimmy. Hartstikke bedankt nog, ze zijn erg leuk geworden. Haha!

Afbeelding
Jij denkt toch echt niet dat ik het water in ga hea Vork

Afbeelding
Deze vind ik zelf erg leuk

Afbeelding
Big smile tegen de fotografe Haha!

http://www.petart.nl/fotoalbum/sgwede/0 ... border.jpg

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:48

Weer enorm leuke foto's en verslagen.... Super allemaal!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:53

He was jij dat, jij lachte echt even naar mij, dat was wel leuk. De meesten zijn zo geconcentreerd, die hebben mij echt niet gezien hoor Haha!.

Vond het ook leuk dat jij je pony gewoon met zijn koppie naar het water liet gaan. Veel, erg veel, weigeringen op het water. Nu rij ik zelf op een paard wat ook het water niet inwil, tenzij ik er heel rustig heen rij en hem eerst even laat snuffelen, dan stapt hij er wel zo in. Veel paarden gingen wel met hun koppie naar beneden, maar werden dan weer omhoog getrokken. Terwijl IMO even snuffelen wonderen kan doen.

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:57

@Sjimmy: je had eerder in dit topic gezegd dat je bij het water stond en ik had je profiel even bekeken. Dus toen ik bij het water aangekomen zag ik jou dus ik dacht even een big smile Haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:01

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:28

Ik zie veel mooie foto's van Sjimmy voorbij komen Cheese! Gaaf hoor!

Iedereen die lekker gereden heeft en/of prijs had: gefeliciteerd! Pling
Voor de anderen die niet zo happy waren Ach gut

Mijn Milord heeft weer lekker zijn best gedaan, ben super tevreden.
Dressuur ging goed, 188 punten, springen foutloos en de cross ging als een speer tot hindernis 8.
Daar reed ik finaal de witte vlag eraf en ben toen meteen terug gereden en heb hindernis 8 nog een keer gesprongen. Verder alles heel gemakkelijk uitgereden. Later sprak ik Pleun vd Marel en die vertelde me dat ik even het jury oordeel af had moeten wachten, want nu heb ik er sowieso zelf een weigering van gemaakt terwijl hij wellicht goedgekeurd was Koe Weer wat geleerd voor een volgende keer dus Bloos

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:45

Afbeelding

Hier nog een filmpje van mij bij de waterbak. Mijn pony wil dus geen natte voeten krijgen en kiest dus de alternatieve route bij de eerste plas Vork
maar wel tussen de rood-witte paaltjes door dus het mag Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:48

Marloesjuh, jij reed zaterdag of niet? Ik heb jou gezien bij de waterbak. We vonden dat je pony een uiterst slimme oplossing had bedacht Haha!

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:49

Ja klopt ik reed zaterdag. Lachen

Ik zie trouwens nu pas dat Sjimmy ook op het filmpje staat, rechts van hindernis 8. Lachen
Laatst bijgewerkt door MarloesV89 op 08-07-07 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:50

heeft er niet toevallig van vandaag van nr 55 foto's gemaakt? Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 22:07

MArl0esJuh schreef:
Hier nog een filmpje van mij bij de waterbak. Mijn pony wil dus geen natte voeten krijgen en kiest dus de alternatieve route bij de eerste plas Vork
maar wel tussen de rood-witte paaltjes door dus het mag Knipoog

Hmm, tip: beloon je paard de volgende keer als ie braaf het water in gaat. Nu krijgt nog 2 klappen van je......

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:41

Precies, dat viel mij ook al op Simmie...

Iedereen gefeliciteerd met de fijne resultaten en echt leuke foto's allemaal!