Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wil het wel gaan doen!!
) en te stoppen met roken. Ondanks dat ik er van overtuigd ben dat ik nu zo beroerd ben van die griep zullen die 2 voornemens ook zeker geen kwaad kunnen.Amber_ schreef:Had Ede zelf ook nog wat fotograven ?
Sjimmy schreef:Amber_ schreef:Had Ede zelf ook nog wat fotograven ?
En vrijdag en zaterdag was ik er dus http://www.petart.nl/fotoalbum/sgwede
Haha

) foutloze cross, 1 balkje int springen en dressuur bovenaan met 202.

Altos schreef:Ik heb me ook maar voorgenomen om iets aan mn conditie te gaan doen (mij vriend is erg actief mountainbiker en hardloper dus die gaat het vast prachtig vinden om mij daarin te begeleiden~~}> ) en te stoppen met roken.
Gefeliciteerd!!
. Tijdens de cross heb ik ook gewoon lekker door kunnen galopperen. Dat was in Chaam wel anders, toen vond ze alles eng tijdens de cross waardoor we niet echt een lekker ritme hadden. Ik heb echt zitten genieten tijdens het rijden omdat het zo lekker ging. Pony begon het ook steeds leuker te vinden. Kon tijdens het uitstappen bijna janken om het gewoon zo lekker ging enzo. Ik heb nu al weer zin in de volgende cross

.
! Haha
Gaaf hoor!
Weer wat geleerd voor een volgende keer dus

MArl0esJuh schreef:Hier nog een filmpje van mij bij de waterbak. Mijn pony wil dus geen natte voeten krijgen en kiest dus de alternatieve route bij de eerste plas
maar wel tussen de rood-witte paaltjes door dus het mag