Je hebt goed je best gedaan. Dat zijn behoorlijk wat foto's van elke combinatie! Er zitten erg mooie tussen ! Gezien de hoeveelheid zal ik vast nog even geduld moeten hebben voordat je bij de foto's van de oefencross bent
hehe, eindelijk! 1 dag is klaar. morgen ga ik aan de andere dag beginnnen.
omdat ik geen gewijzigde startlijst heb gehad van de oefencross heb ik moeten gokken en zou het kunnen zijn dat de startnummers verwisseld zijn. als je een fout ziet, meld het dan aub.
Haha, leuke foto's van mij. Tenda staat echt zo te wachten van: "he baas kom je ook nog? Ik ga het niet alleen doen." Ik ben dinsdag toch nog maar naar het ziekenhuis geweest waar bleek dat het bot 1,5 cm van elkaar stond. Gisteren hebben ze er een pin in gezet en ik ben vanmorgen weer thuis gekomen. Wat een verademing. Zoveel minder pijn nu.
jeetje Sabine Dat klinkt als het verhaal van mijn moeder, toen die van Trammelant's voorganger afviel (da's dus heeeeeel lang geleden) en ook haar sleutelbeen brak.
Ik stond op zaterdag bij hindernis 2 en op zondag bij 7 (dat bruggetje), superleuke combinaties voorbij zien komen i.i.g.! Ben zelf ook enthousiast geraakt en we gaan zeker een training volgen