Marije112 schreef:Wat is je start nr. pony laag/hoog paard laag??Heeft er trouwens iemand foto's van mij?
Edit; handig om je mail te checken. Bedankt Ingrid en Manon
Andere nog foot's?
Groetjes Frans
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije112 schreef:Wat is je start nr. pony laag/hoog paard laag??Heeft er trouwens iemand foto's van mij?
Andere nog foot's?
JAZZ4ff schreef:Marije112 schreef:Wat is je start nr. pony laag/hoog paard laag??Heeft er trouwens iemand foto's van mij?
Andere nog foot's?
Groetjes Frans
! millie schreef:Je krijgt 3 stijlcijfers, daar wordt het gemiddelde van genomen en dat getal wordt met 10 vermenigvuldigd.
Vandat getal gaan de weigeringen of val strafpunten af en als je te langzaam was gaan er ook nog 0,2 punt per seconde af.

zissely schreef:hallo,
iemand nog foto's van zissely met zilver?
geloof pony's laag nr 10 en hoog nr 1 weet het niet zeker maar de pony is een klein schimmeltje met een rood dekje, rode peesbeschermers en ik heb een groene body protector en lag er bij pony's laag bijna af....
groetjes zis
)
[/quote]
zissely schreef:vind het zo zielig voor cris (staat bij mij op stal) 1e× uitgebeld door *** jury, en 2de ×kreupel. verder is Naomi met Kenwood 4e geworden! (ze staan allemaal bij mij op stal) en mijn moeder had gewoon een beetje pech.
zissely schreef:vind het zo zielig voor cris (staat bij mij op stal) 1e× uitgebeld door *** jury, en 2de ×kreupel. verder is Naomi met Kenwood 4e geworden! (ze staan allemaal bij mij op stal) en mijn moeder had gewoon een beetje pech.
Mirie schreef:hebben jullie ook foto's gemaakt van "vreemde"
toevallig dan van mij:P pony's hoog nr. 4 & 6
Of was dat iemand anders? 
bonniepony schreef:@ meetje22 het zijn dan weer dezelfde hindernissen als bij de indoor ervoor (du bereid je voor op deze hindernissen)
zissely schreef:mijn moeder had gewoon een beetje pech.
Meetje22 schreef:bonniepony schreef:@ meetje22 het zijn dan weer dezelfde hindernissen als bij de indoor ervoor (du bereid je voor op deze hindernissen)
Ja dat word erg lastig bij het gebrek aan veel springmateriaal en mn hindernisbalken die in tweeen liggen![]()
Zou ik vrijdagavond misschien nog een kans hebben om te trainen?
Denk dat er dan toch wel meer mensen aanwezig zijn die even willen oefenen met springen.