iedereen proficiat!Jitske is wel balen zeg
!Mijn verslag ook maar dan
B-pony’s dressuur ging goed met losrijden maar toen ging ze in de ring met doorzitten voor de galap lopen klooien met het bit dus daar ging het slecht voor de rest echt super gereden nog 175 punten terwijl ik er normaal veel meer heb ook al loopt ze slecht. Springen was de eerste keer buiten, ze sprong al beter als in wanroij maar sprong elke hindernis alsof het een sloot was. Voor hindernis 8 wilde ze weigeren maar ik stuurde haar terug en gaf been toen kwam ik met mijn knie tegen de paal en had ik een balk. Cross starte wat sloom maar ze sprong alles wel er stond ook op mijn protecol loopt wat traag. Pas op het veld voor de waterbak ging ze echt galoperen. Voor de waterbak stond nummer 59 nog , maar ze liep er gewoon in. We zijn gefinished en het was een hele mooie eerste cross. het was ook de eerste keer dat ze zo alleen weg moest het bos in.
M-pony’s Pino liep gelijk al best goed maar best heet dus toen de proef uit mijn hoofd gereden en dat ging redelijk goed ik heb hem rustig kunnen houden. Springparcours ging super en foutloos. Toen beetje losspringen voor de cross, maar toen ging maartje die voor mij moest tijdens het losspringen over de kop met haar pony en al
gelukkig met de pony niks maar hij viel over zijn nek hij had hem wel kunnen breken zij heeft gelukkig alleen haar sleutelbeen waarschijnlijk gebroken maar toen moest ik dus meteen starten zonder los te kunnen springen. Start was wat terughoudend maar eenmaal op weg zat het goede ritme erin alles ging super de surfplank ook maar toen die hagen hij brak uit een langsloper meteen doorgereden naar alternatief de rest weer super gereden water ging wat moeilijk hij stapte de afsprong af en walste over die boomstam maar we moeten daar nog aan werken dat hij door loopt in het water. Ik heb echt super fijn gereden en het was de eerste keer M en hij heeft nooit geweigerd eens moet de eerste keer zijn helaas nu maar herkansing in EL.al met al een geslaagde dag met super mooi weer.

!