Denk trouwens dat het smalletje voor het Z gaat zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk trouwens dat het smalletje voor het Z gaat zijn
sfranken schreef:*maakt een vreugdedansje*
De stomme trackhener zit er niet meer in.Einde trauma!!
De B hoeft echt niet over de bosuitsprong. En bij het L zal er zeker een altarnatief bij zijn.

SGWuppie schreef:Trakheners kúnnen eng zijn![]()
Maar ik kan me niet herinneren dat die dubbel een trakhener was? Ik vond het juist zo jammer dat ik toen in de L alleen maar die 2 boompjes mocht doen! En als je rustig inkwam, was het toch gewoon een in-uitje of niet?
miss_jumpy schreef:Ik zou de bosuitsprong best willen proberen, maar dan liever eerst een keer als training
Hoop alleen dat ze niet gruwelijk hoog afgaat, duurt het helemaal zo'n tijd eer ik weer beneden ben
GvdT schreef:miss_jumpy schreef:Ik zou de bosuitsprong best willen proberen, maar dan liever eerst een keer als training
Ik vrees dat er voor mij weinig te trainen isHoop alleen dat ze niet gruwelijk hoog afgaat, duurt het helemaal zo'n tijd eer ik weer beneden ben
miss_jumpy schreef:Ik zou de bosuitsprong best willen proberen, maar dan liever eerst een keer als training
Scum schreef:De bosuitsprong is maar 1 sprong. Waarbij als je goed voorwaarts rijdt, je het gat niet ziet.

Zoiets ja.