Vieva schreef:sorry hoor, ik hoorde het ook alleen maar
Ben blij dat je geen gelijk hebt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vieva schreef:sorry hoor, ik hoorde het ook alleen maar
Vieva schreef:kan je je trouwens als in schrijven?
En wat voor coupons en hoeveel moet je opsturen?
Scum schreef:Jammer dat Wwerf niet een weekje eerder is. Nu zitten ze te dicht op de wedstrijden in September. Neede. Gorssel en Vlietlanden ook allemaal achter mekaar. Dat wordt keuzes maken! Die wil ik het liefst allemaal.

miss_jumpy schreef:Scum schreef:Jammer dat Wwerf niet een weekje eerder is. Nu zitten ze te dicht op de wedstrijden in September. Neede. Gorssel en Vlietlanden ook allemaal achter mekaar. Dat wordt keuzes maken! Die wil ik het liefst allemaal.
Zal ik je helpen met kiezen

Sorry Sjaan.

en hij vind het zelf ook leuk dus
Alleen omdat dit een jong paard is en ik geen idee heb wat hij doet beginnen we maar niet in chaam ofzo (2.5 uur rijden? ofzo) We beginnen mooi in de buurt de eerste cross. Dan merken we wel wat hij doet

Citaat:19 en 20 Bentelo klassen nog te bepalen

Scum schreef:Het SGW forum leeft wel helemaal op nu die kalender bekend is he
Bentelo vind ik wel een gok. Dat is een nieuwe cross, dus je weet niet hoe dat gaat uitpakken. Of is dat soms Ambt Delden op een andere plaats?
rowo schreef:Scum schreef:Het SGW forum leeft wel helemaal op nu die kalender bekend is he
Bentelo vind ik wel een gok. Dat is een nieuwe cross, dus je weet niet hoe dat gaat uitpakken. Of is dat soms Ambt Delden op een andere plaats?
Ambt Delden en Bentelo liggen wel super dicht naast elkaar. De vereniging uit Delden en die uit Bentelo rijden samen in manege de Hofmeijer waar toen het springen en de dressuur was. Dus misschien dat ze toch een locatie hebben gevonden???