Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nelis schreef:ik heb officieel gestart in lisse en vlietland
dat zal toch wel genoeg zijn
MissM schreef:Hoho dames! Niet te hard hoor, na 1 dag 2 1/2 pagina verder gaat best wel snel![]()
Ik zou ook best eens in Wanroy mee willen doen, maar voor een wedstrijd over 2 dagen vind ik het wel een beetje ver weg...
Ik heb na een heel aardigmailtje van mijn kant iets gunstigere starttijden vooor de tripalon kunnen regelen. Ik mocht eerst als eerste starten in de dressuur om 8.30, wat dus had betekend dat we "ouderwets"om kwart over 5 's morgens weg hadden gemoeten. Nu mag ik om 11.24 starten, en mijn mederuiter om 11.15, dat vind ik toch wel een stuk prettiger
Scum schreef:Jullie weten toch wel dat je eerst met je paard een officiele cross moet hebben gereden voordat je in Wanroy mee mag doen?
Scum schreef:Jullie weten toch wel dat je eerst met je paard een officiele cross moet hebben gereden voordat je in Wanroy mee mag doen? Ik zeg het nu maar alvast even om straks teleurstellingen te voorkomen
Anders zou ik zelf ook zo mee willen doen
Margo, hoe willen ze dat dan controleren? Via de KNHS website? Dat zal moeilijk worden want daar lopen ze meestal wel een paar weken tot een maand of nog langer achter met het bijwerken van de standen.
Ik ga zo maar eens Ienie rijden en Online misschien nog longeren.
Dan nog naar mijn pappie toe om te kijken of hij de springschoen kan repareren.