Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? 
Sjaan schreef:Volgens mijn zusje zijn de picknicktafels en de trakhener er uit.
Als ik mijn zusje goed begrijp staat nu op de plek van de trakhener het volgende:
Het gat is er nog, maar aan de achterzijde van het gat is een grote plank geplaatst. Gewoon een hinderrnis met gat ervoor dus.
Op de plaats van de picknicktafels zijn volgens mijn zusjes Bomenwagens gekomen.
Dit deel van de cross heb ik vandaag niet gezien, mss dat ik daar morgen nog even langs ga.
op de post gegaan. Dacht dat ik m voor de vakantie nog snel even op de bus had gedaan, maar dat is dus blijkbaar niet gebeurd
krijg je met die vakantiestress hé
Ben benieuwd wat er precies allemaal in t L staat. Krijgen wij ook water in én uitsprong?
Heb zin in t weekend! Ik start wel op de zondag in t L, heb ik zaterdag nog extra om voor te bereiden
Eventinggek schreef:MJ: gelukkig kan je starten (anders had ik me nog moeten afmelden geloof ik, voelde me al n beetje schuldig toen ik begon met bijlezen....). Vond t wel een beetje raar als jij je coupon al eind juli op de bus had gedaan, ik stond op de wachtlijst nadat ik me per e-mail had ingeschreven en kreeg op een begeven moment te horen dat ik kon starten. Coupon is zelfs vandaag pasop de post gegaan. Dacht dat ik m voor de vakantie nog snel even op de bus had gedaan, maar dat is dus blijkbaar niet gebeurd
krijg je met die vakantiestress hé
![]()

AnneMieKe_89 schreef:Ooh dan valt het misschien mee.
Wij blijven overnachten van zaterdag op zondag.
Zijn er nog meer mensen die blijven overnachten?
Vos, in het knalrood. Zwaai maar
Lielle schreef:Nee, maar dan ben ik wel in de crossVos, in het knalrood. Zwaai maar

Hopen dat ik m mag springen