Vief: Succes morgen

Ja op zich wel jammer renskek! Maar volgende keer beter, ik had mee kunnen gaan maar dan in de achterbak, maar margo was daar zelf ook al een keer ingegaan en misselijk in geworden! En ik zou er dan anderhalf uur in moeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reeskees schreef:En zoals het nu staat zondagmiddag met Pim naar Anna Pauwlona te springen.
Maardag met Kees SGW training in Cornwerd. Wordt dus een druk weekendje. Maar er zit gelukkig mooi weer aan te komen.
marieketencate schreef:weten jullie waar je die tacx schroeven kunt bestellen? ik heb ze ooit via i-net besteld, maar kan de site niet meer vinden!
Vieva schreef:Hee lielle,
Waar stond dat lijstje nou wat je had geschreven voor als je opwedstrijd ging voor de paard en voor jezelf en de spullen die je gewoon mee moet nemen, zoals ete tent enz?
Simmie schreef:Het is maar goed dat ik de DA heb laten komen voor Djin.
Alhoewel de wond niet echt groot is en er niet diep uitziet, is de klap toch lelijker aangekomen dan ik dacht. De wond is 5 cm diep en het direct onder de opperhuid liggende weefsel is stuk. Ik moet nu 2 maal daags de wond spoelen met een zoutoplossing en 1 x per dag moet ik haar penicilline spuiten en 2 x daags 15 minuten wandelen (na het spoelen om de zoutoplossing goed door de wond te laten bewegen). Dagelijks 2 keer haar temperatuur checken om in de gaten te houden of ze geen ontsteking krijgt.
Dinsdag komt de DA weer voor een check.
Godzijdank mag ze wel op de wei als ik dan de wond maar even afplak.
Onide schreef:GvdT: lekker is dat altijd dat soort mensen!
Om moe van te worden.!
Andrea: Je kunt nog typen, zooo dronken ben je dus nog niet