[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 23:06

Oef.... dat klinkt niet lekker Simmie! Schrikken zeg, succes ermee!
Vief: Succes morgen !
Ja op zich wel jammer renskek! Maar volgende keer beter, ik had mee kunnen gaan maar dan in de achterbak, maar margo was daar zelf ook al een keer ingegaan en misselijk in geworden! En ik zou er dan anderhalf uur in moeten , op zich niet zo heel erg maar ga nu lekker mee naar Ede en heb er nu al super veel zin in !

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 23:13

GvdT: lekker is dat altijd dat soort mensen!
Om moe van te worden.!
Andrea: Je kunt nog typen, zooo dronken ben je dus nog niet

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 23:39

Wat een pech allemaal hier, arme Djin, arme Renskek!

Ik had ook een hele rare aktie vanavond!
Ik geef op vrijdagavond les aan helpers op de Vereniging Paardrijden Gehandicapten. Leuke club, met diverse soorten paarden.
Maar goed............ Ik sta les te geven en aan het eind van de les sta ik ergens in het midden komt een van de paarden recht op me af. Meisje is een erge onervaren ruiter en paard was niet van plan te luisteren, ik stap opzij en zij stuurt per ongeluk ook die kant op. Paard loopt door, en ik geef hem nog een klap op zijn kop in de hoop dat hij stopt. Maar nee recht tegen me aan. ik kwam niet weg dus werd achterover gegooid en kwam uiteindelijk tussen de benen terecht.
Paard heeft me metertje of 4 meegenomen, en nu doet alles pijn
Wat een rare bok , dit heb ik nog nooit meegemaakt met paarden
Ik denk dat ik morgen niet meer kan bewegen!

gomir

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 00:03

reeskees schreef:
En zoals het nu staat zondagmiddag met Pim naar Anna Pauwlona te springen.
Maardag met Kees SGW training in Cornwerd. Wordt dus een druk weekendje. Maar er zit gelukkig mooi weer aan te komen.

Ik ga zondag naar Anna Paulowna Misschien komen we elkaar wel tegen, die twee liggen vast wel bij elkaar in de buurt
(en ik rij het laatste stuk wsl gezellig achter je aan of voor je uit, want ik kom ook van de A7 af als ik heenga )

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 00:13

Jeetje JJ Lekker is dat, alles verder nog wel heel?
Fijn dat 'ie ook reageerde op meppen...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 00:22

Lijkt me erg naar JJ

GvdT: sommige mensen sporen niet. Ik ben tegenwoordig erg vaardig geworden in het kalmeren van mensen Hebben al die communicatietrainingen en uren achter de kassa toch nog enige zin gehad

Renske: doe je wel een beetje voorzichtig! Heb je dat al vaker gehad?

Simmie: geef Djin maar een knuffel van me! Het zit je echt niet mee met je paardjes, hopelijk is ze er snel weer bovenop!

Iedereen veel plezier in VP en op andere locaties. Ik ga nog even wat nuttigs doen en dan richting bed. Ben stikchagrijnig en het gaat niet zo over, was niet mijn dag vandaag(en dat ging tot half twaalf door) en ik schrap vrijdag 2 juni bij deze uit mijn agenda

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 00:25

jeetje GvdT, wat een maf mens

balen Simmie, nooit leuk dit soort geintjes...sterkte

jij ook JJ....morgen zul je wel stijf zijn!!

ik ben net een half uur terug van concours
en ben er ook weer meteen achter waarom dressuur me niet ligt
eerst moest ik springen. madame was niet te houden, reageerde echt als een bal gehakt op mijn hulpen (niet dus )
maar het was wel een lekker parcours, met een echte sloot erin!! dus dat vond ik wel top zo voor de L...
ze sprong op zich best fijn, maar mij had ze echt niet nodig, ik had 1 balkje, maar was zeker de snelst dus had alsnog een 6e prijs

eenmaal op het dressuur terrein(intussen ander bitje in gedaan, ff relaxen bij de trailer) was ze zelf zo rustig geworden!! ze was echt BRAAF. ze heeft geen pas verkeerd gezet, ze heeft niet lopen racen in de galop! echt waar, ik was zo blij!!(omdat ze voor/tijdens/na het springen zo onwijs vervelend en heet was)
had ik gewoon 172 nou pfff ik doe het ook voor mijn plezier krijg je dit...
naja morgen weer lekker springen!!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 01:11

Jeetje, de lappenmand begint al weer vol te worden, zo met Renske, Djinny en JJ. Doe maar ff rustig aan

@BT balen van je dressuurjury. Toch nog 6e met springen Dan waren er maar erg weinig foutlozen in de L.
Sjouke was ook wel tevreden over hoe de cantos zich liet zien. Ik ben benieuwd, want ze moet het op de keuring allemaal maar weer zo laten zien.

@Gomir, zie je wel in AP
@VP-gangers heel veel succes!!
@LIelle veel plezier un Luhmuhlen

Ben net ook weer terug van wedstrijd.
De indoctro was foutloos in het M. Ze gaf een superfijn gevoel. in de barrage een voetje in de sloot en een balkje. maar desondanks toch zeer tevreden. Iig weer 2 winstpuntjes erbij.
Daarna kees dressuur gereden. Nou dat was echt hopeloos. Ik voelde toen ik er net opzat, dat het m zeer waarschijnlijk niet ging worden vandaag. Nou dat bleef ook zo. Hij was helemaal hoteldebotel. In de proef alleen maar dribbelen en een paar keer recht omhoog waarbij ik er toen ook nog afrolde toen ie zn evenwicht ging verliezen. Toen had ik inmiddels al door dat het toch niet beter zou worden en heb toen vrijwillig de dressuurbaan verlaten Ik mocht m van de jury nog wel ff doorpakken in de baan en toen ging het ietsje beter, maar kon de spanning er bijna niet afkrijgen. (toch wel aardig van die jury vond ik)
Daarna ben ik samen met Porscherider (die ook helemaal niet tevreden was over haar proef) nog ff in het bos wezen rijden onder het mom gedeelde smart is halve smart

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 05:26

marieketencate schreef:
weten jullie waar je die tacx schroeven kunt bestellen? ik heb ze ooit via i-net besteld, maar kan de site niet meer vinden!

gewoon via Rob

Iedereen bedankt, we gaan zo weg

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 05:27

Vieva schreef:
Hee lielle,

Waar stond dat lijstje nou wat je had geschreven voor als je opwedstrijd ging voor de paard en voor jezelf en de spullen die je gewoon mee moet nemen, zoals ete tent enz?

in het topic van Minderhout/Tongeren. Sterkte, ik weet hoe het voelt om een paard te verliezen.

Renske, dat klinkt toch niet goed. Balen dat je er zo lang uit ligt, maar ik zou wel goed op jezelf passen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 05:29

Simmie schreef:
Het is maar goed dat ik de DA heb laten komen voor Djin.
Alhoewel de wond niet echt groot is en er niet diep uitziet, is de klap toch lelijker aangekomen dan ik dacht. De wond is 5 cm diep en het direct onder de opperhuid liggende weefsel is stuk. Ik moet nu 2 maal daags de wond spoelen met een zoutoplossing en 1 x per dag moet ik haar penicilline spuiten en 2 x daags 15 minuten wandelen (na het spoelen om de zoutoplossing goed door de wond te laten bewegen). Dagelijks 2 keer haar temperatuur checken om in de gaten te houden of ze geen ontsteking krijgt.
Dinsdag komt de DA weer voor een check.

Godzijdank mag ze wel op de wei als ik dan de wond maar even afplak.

djiez, het zit je ook niet mee Dat klinkt als een heftige wond.

GvdT, wat een actie zeg Ongelooflijk, dat soort mensen.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 05:32

RK, netjes met de Indoctro, en jammer van je dressuur
BT, proficiat met je 6e plek en jammer van je dressuur

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 08:32

wel balen van je dressuur RK, hebben jullie nog wel lekker gegeten?
ik ga zo alweer weg, was een kort anchtje, maa rbij deze nog wat foto's van gister, en ik moet zeggen, ben er best wel trots op

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik blijf me verbazen over haar achterbeen helaas heb ik daardoor wel eens een tactfout
Afbeelding

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 08:50

Op de foto's ziet het er hartstikke goed uit BT! Vreemd die 172pnt.... iig gefeliciteerd met je 6e prijs!
RK ook netjes gereden!

Renske, ik ken het... ik heb vorig jaar in Castenray een zwaar gekneuse schouder opgelopen door in de M cross met Lucky een flinke smakkerd te maken.. Dat deed echt loei zeer. Toen ik gevallen ben, ben ik op 1 of andere manier nog wel weer op paard gekomen, maar ik kwam er toch nooit meer af! Het deed zo zeer... toen moest de bodyprotector nog uit, dat was ook al zo'n mega ramp. En de dokter.... oh auw, die buigt nog even fijn je schouder alle kanten op..
Bij mij was de voorspelling dat ik een week of 6-8 niet kon rijden, maar gelukkig viel dat mee. Als ik het goed heb onthouden zat ik na een week alweer op paard, niet pijnloos, maar het rijden ging wel weer oke.

JJ, jeejte jij ook al gewond! Sterkte!

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:38

Goedemorgen!

Iedereen lijkt wel uit elkaar te vallen deze week...
Beetje voorzichtig zijn hoor!
Gisteren lekker gesprongen, was de eerste keer op gras..
Nou, ik heb het geweten!
Die Vincent-dressuur-merrie trok overal super op aan!
(denk: drafbalkjes meenemen in de sprong..)
Ze gaat echt beter galloperen ook. Wel een lekker gevoel..

Maar toen Joeri nog.
Die voelt altijd zooo klein als ik net van die grote afkom haha.
Maar hij liep wel lekker!
Een paar wappers van sprongen..
En als klap op de vuurpijl een hele staander meenemen
Nouja kan gebeuren..
Hij sprong wel lekker alleen euh schuin haha

Allemaal heel veel succes vandaag!
Ik houd internet in de gaten!

Voor degenen die stuk zijn of een kapot paard hebben..
BETERSCHAP!

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:39

Ohja BT, je moet gewoon gaan crossen, dan heb je niet zulk gezeik met lage punten..
(Of denken dat het 2005 is, dan heb je super-punten gereden gister!)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 10:52

We zijn net terug van de hoefsmid. Online heeft geen hoefdrukking maar een losse hoefwand. Woensdag komt de DA ook nog kijken en ik hoop dat we daarna weer mogen rijden. Nu mogen we alleen stappen.

Ik ga zometeen eens kijken of ze ook vlas leveren waar we normaal het zaagsel halen. De smid zei dat dat beter was. Als het net zo duur is zet ik Ienie ook op vlas.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:03

BT: Gefeliciteerd met je prijs.!

RK: Goed van je M-parcours! en die dressuur volgende keer beter.

Gomir: Ik heb het nooit eerder gehad , dus kijk het maar een beetje aan

Ik heb vandaag weer op Violin gezeten. Ik kan het echt niet laten, en wordt superchaggie als ik niet kan rijden. Mijn ouders helpen me heel veel, dus ik hoef alleen te rijden en als ik mijn handen netjes stil houd, heb ik geen pijn.
Morgen toch maar op concours. Jullie vinden het vast erg dom van me, maar ik kan het niet laten.

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:19

Weet je nu wie ik ben BT? Liep naar mn baan en toen kwam jij bij springen weg ofzo..stapte naast Matty.

Had 183 punten, dik tevreden mee! Zit echt vooruitgang in! Kap maar met springen..thuis gaat het leuk maar ben gewoon te gestresst op wedstrijd en paard maakt daar misbruik van.

Lag iets voor 1en op bed..6 uur er weer af..pff. Shet gepoetst en gevlochten..zag er beeldig uit. Toen naar bixie, spookje was erg braaf. Af en toe niet helemaal netjes in het proefje..maar dik tevreden zeg. Echt zoo'n leuk stel die 2..als ik de foto's krijg zet ik er hier wle ff een neer. Vanmiddag nog ff puntjes ophalen.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:24

GvdT: Wat een raar mens.

Simmie: Maar goed dat je er naar hebt laten kijken!

JJ:

En ik ben net terug van concours. Ze liep opzich niet heel erg te knikken met inrijden maar ik ging de 1e proef in en punt 2 is dan doorzitten en slangevolte. Nou direct helemaal knikken met der hoofd. Dus moest ik bij de jury komen. Dat zij het onverantwoord vond om nog verder te rijden omdat ie heel onregelmatig liep. Nou ja mocht wel verder gaan maar het werd natuurlijk mee genomen. Dus we gaan maar naar Rodinde. Vind het echt heel irri.

Ow en ik heb dus de 2e proef ook afgemeld heb ik dan nu wel een minpunt of niet?

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:34

Voor de proef afmelden niet dacht ik. In de proef afmelden wel. Is ze kreupel dan ofzo? Balen!

ammi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:49

Renke: veel stertkte, ik weet hoe je je voelt. Heb alleen gelukkig geen pijn.
Maar het is zeker balen dat je niet mag rijden terwijl het net zo
fijn ging, an al die leuke wedstrijden eraankomen!!

Scum:Vlas is bij ons nogal wat duurder, maar in principe is het in onderhoud
wel gemakkelijk. Voor het vullen van de stal ben je zon 4 a 5 pakken
kwijt, an dan doen wij nog 1 keer inde week een heel pak er bij,
of twee keer een halve. Het is voor de hoeven idd veel beter.
Een vriendin van mij had een super middel tegen losse wand, kan wel even onformeren.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:50

Nou ja ze is niet kreupel. Maar ze knikt met der hoofd precies op de pas. Maar in de 1e proef ben ik uitgesloten door de jury. Nou ja dan heeft het ook niet zoveel zin om naar de 2e proef te gaan. Dus daar heeft mijn zus me ook afgemeld.

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:42

BT mooie foto's man!

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:54

Onide schreef:
GvdT: lekker is dat altijd dat soort mensen!
Om moe van te worden.!
Andrea: Je kunt nog typen, zooo dronken ben je dus nog niet

Nee, dat komt vanavond