Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chantal_cs schreef:Ik heb het erop zitten!
Drs (beetje stug en stram) 146 en 147 pnt
Spr 1 balkje (hij kan het wel!)
Cross foutloos!!
Kortom, super tevreden!
Kweet alleen niet waar ik ergens geeindigd ben...
) 
Die heeft ook super gereden! Canter schreef:Wow Chantal, super gedaan! _/-o_
Je had het ook wel verdient na alle pech!
Lielle gefeliciteerd met je prijs, ik ben wel erg benieuwd welke prijs en met welk paard!
(foutloos) en fijn gecrosst (langsloper op 4
) en verder overal rechtdoor en foutloos. Wel wat tijdfouten. Uiteindelijk 31e geworden!
) had dezelfde langsloper op 4 en verder ook overal rechtdoor en foutloos. Ik vond het M niet bijzonder dik gebouwd staan (hoewel de oxer achter op het veld met 1 m hoog en 1.60 breed toch wel leuk was
) maar supertechnisch! Maar dat vertel ik morgen wel. Uiteindelijk toch maar gewacht op de prijsuitreiking na de enorme sprong met Raimaer en dat bleek dus terecht
We waren 12e (nog net in de prijzen) en dat had ik vooraf geen moment gedacht. Helemaal blij dus 

reddytobias schreef:
Lielle ik betrap je op het rijden zonder logo
Wil om kwart voor zes wegrijden van stal dus vijf uur van huis 
gomir schreef:Ik rij morgen![]()
ik maar zijn raad opgevolgd, want hij zal het wel weten
)
Ik plaats wel vaker foto's
Met welk paard heb je me gezien, L of M?
ik was ook foutloos. De eerste hindernis ging ze veel te vroeg af en toen had ik even niks meer te zeggen
Vlak voor 4 had ik weer een beetje controle en besloot rechtdoor te gaan. Merrie was alleen erg onder de indruk van alle mensen op het bergje en stond stil voor het smalletje. Na haar vermanend te hebben toegesproken ( g***ver en nou let je op, lopen
) was haar aandacht weer bij mij.
De rest van de cross liep ze eigenlijk makkelijk uit.
MJ en Bento weten wel waar ik het over heb

De blauwe plek uitte zich uiteindelijk rond mijn hals, maar dat was met kiezen trekken.