[SGW] Het grote SGW-Wieringerwerf topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:34

haha dat is waar! En ik denk aan m'n zonnedansje, maar het levert weinig op.....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:41

chantal_cs schreef:
haha dat is waar! En ik denk aan m'n zonnedansje, maar het levert weinig op.....

Ohhh, dus dat is het 'm! Je denkt er alleen maar aan! Je moet 'm wel daadwerkelijk doen hoor! Anders sta ik hier in mijn eentje voor l*l in de huiskamer!!!!!!!!!!!!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:45

whaa.. ik ga hem nu direkt uitvoeren.. (staat te swingen voor de compu..) Haha!:D:D

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:46

Heb niet alle pagina's gelezen, maar heeft iemand het adres van de cross in Wieringewerf?? Wil misschien zaterdag gaan kijken en foto's maken, maar weet niet waar het is.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:47

Hier heb je een goede routebeschrijving: (bron: www.sgw-eventing.nl)

Vanuit richting Amsterdam/Zaandam: A7 Leeuwarden, afslag Wieringerwerf, rotonde rechts Oosterterpweg. Deze weg volgen tot aan IJsselmeerdijk en linksaf Noorderdijkweg.
Vanuit richting Leeuwarden: A7 Zaandam. Afslag Den Oever. Linksaf, richting Robbenoordbos en weg volgen.
Vanuit richting Lelystad/Enkhuizen: richting Medemblik, richting Wieringerwerf. Bij Wieringerwerf rechts Oosterterpweg. Deze weg volgen tot aan IJsselmeerdijk en linksaf Noorderdijkweg.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:52

chantal_cs schreef:
whaa.. ik ga hem nu direkt uitvoeren.. (staat te swingen voor de compu..) Haha!:D:D

OK dan! OK dan! OK dan! (is gelijk opgesprongen om mee te doen)

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:05

chantal_cs schreef:
Hier heb je een goede routebeschrijving: (bron: www.sgw-eventing.nl)

Vanuit richting Amsterdam/Zaandam: A7 Leeuwarden, afslag Wieringerwerf, rotonde rechts Oosterterpweg. Deze weg volgen tot aan IJsselmeerdijk en linksaf Noorderdijkweg.
Vanuit richting Leeuwarden: A7 Zaandam. Afslag Den Oever. Linksaf, richting Robbenoordbos en weg volgen.
Vanuit richting Lelystad/Enkhuizen: richting Medemblik, richting Wieringerwerf. Bij Wieringerwerf rechts Oosterterpweg. Deze weg volgen tot aan IJsselmeerdijk en linksaf Noorderdijkweg.

OK dan! Dank je wel en nu nog mooi weer.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 20:30

Simmie schreef:
Scum, mocht het niet lukken om via bokt een logeeradres te vinden, dan weet ik wel een hotelletje dat niet al te ver is van W'werf en niet duur.
Ik ga daar zelf namelijk ook logeren van za op zo. Heb gisteren de kamer geboekt!

Ik vind een hotel boeken om een B cross te rijden toch een beetje prijzig. Bovendien weten we nog niet hoe de bodem gaat zijn, dus dan vind ik boeken ook een beetje een risico. Lag Wieringerwerf maar iets zuidelijker Haha! Nagelbijten / Gniffelen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:47

Kun je niet bij Gomir overnachten Scum?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:49

er zullen vast wel wat combi's in een camper oid slapen op het terrein. sluip je er maar stiekem bij! wij hebben wel een caravanstalling...maar helaas geen sleutels ervan haha, anders had ik je er 1 gegeven hoor!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:52

Scum schreef:
Ik vind een hotel boeken om een B cross te rijden toch een beetje prijzig. Bovendien weten we nog niet hoe de bodem gaat zijn, dus dan vind ik boeken ook een beetje een risico. Lag Wieringerwerf maar iets zuidelijker Haha! Nagelbijten / Gniffelen

Ach, heb ik toen met de cross in Serooskerke (zeeland) ook gedaan en het is heel goed bevallen. We maken er gewoon een weekendje weg van.
Het maakt toch niet uit dat het een B-cross is.
Ik zit voor 77,50 euro in dat hotel met drie personen incl. ontbijt. vin'k nog wel meevallen. (maar goed, kan natuurlijk niet in je portomonee kijken).

En ja, wat de bodem betreft. Ai, dat moeten we maar afwachten, maar er is al een hoop water gevallen deze week......... Boos!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 21:16

Ik heb net even met de organisatie gebeld. Ze hebben geen campingterrein.
Maar de parcoursbouwer zei dat de bodem niet zoveel geleden had. En dat hij zondag nog wel in orde zou zijn. Duimerdeduim! Het wordt vast prachtig weer zondag!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:58

Ik duim mee!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:20

Scum schreef:
Ik heb net even met de organisatie gebeld. Ze hebben geen campingterrein.
Maar de parcoursbouwer zei dat de bodem niet zoveel geleden had. En dat hij zondag nog wel in orde zou zijn. Duimerdeduim! Het wordt vast prachtig weer zondag!

ik hoop het voor hem, want het regent momenteel erg veel Bloos in het verleden moesten wij altijd de dressuurringen verleggen omdat het helemaal kapot was gereden!!

ze hebben idd geen campingterrein(had ik je ook kunnen vertellen Haha! ) bij ons in huis lukt helaas niet, maar je mag hier altijd een tent oid neerzetten(al lijkt me dat niet fijn met dit weer )

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:47

Scum haar slaapprobleem is al opgelost hoor Knipoog

Hindernissen zien er weer aardig uit, aankleding is ook altijd leuk, maar dat doen ze pas op het laatst ivm vandalisme.
Dat smalle sprongetje dit jaar maar met aanleuning Clown

(dit is gomir, maar te lui om weer uit- en in te loggen, irritante auto-login...Bloos )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:59

Tygahno schreef:
Scum haar slaapprobleem is al opgelost hoor Knipoog

Hindernissen zien er weer aardig uit, aankleding is ook altijd leuk, maar dat doen ze pas op het laatst ivm vandalisme.
Dat smalle sprongetje dit jaar maar met aanleuning Clown

(dit is gomir, maar te lui om weer uit- en in te loggen, irritante auto-login...Bloos )

t zal weer eens niet zo zijn! lui varken!

*LOL* Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 09:02

reddytobias schreef:
ik hoop het voor hem, want het regent momenteel erg veel Bloos in het verleden moesten wij altijd de dressuurringen verleggen omdat het helemaal kapot was gereden!!

Oeps, ik heb het er niet goed op gezet . Je hebt gelijk Reddy. De mevrouw van de organisatie had het erover dat ze de dressuurringen ws zouden gaan verleggen voor de zondag. Maar dan nog moeten wij als nr 20 in die ring rijden en dan kan hij nog aardig kapot zijn.
Hoe doen ze dat dan met het springparcours? Dat is al iets lastiger om te gaan verleggen. Je moet dan al een groot veld hebben en flink met hindernissen gaan slepen.

Hier heeft gisteren op een half uurtje na de hele dag de zon geschenen. Nu regent het ook Boos!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:09

Als ze maar voldoende ruimte hebben voor het springparcours. Ik weet nog van vorig jaar dat het stukje waar je los moest springen erg klein was en het parcours was ook niet al te ruim.
We zien het wel.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:12

Simmie schreef:
Als ze maar voldoende ruimte hebben voor het springparcours. Ik weet nog van vorig jaar dat het stukje waar je los moest springen erg klein was en het parcours was ook niet al te ruim.
We zien het wel.

op zich ging het parcours nog wel! ze moet gewoon niet te veel hindernissen neerzetten *LOL*
inspringen is wel erg klein hoor!! dat hebben ze in het verleden ook nog wel eens verlegd.jullie mogen ook eerst bij mij komen...ik heb wel wat hindernissen staan, kunnen jullie FF inspringen Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:30

haha goed plan!
Ik kan me van vorig jaar idd ook herinneren dat het inspringterrein niet groot was, springterrein zelf viel me nog wel mee die was wel aardig groot. Maar als ze het inspringterrein wat kunnen verleggen is er nog niet veel aan de hand.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 10:03

Ik zal even een email sturen naar Erwin Krol. Hij moet maar zorgen dat het pas na zondag gaat regenen.

Dat zou wel lachen zijn. Alle bokkers in een stoet naar Reddy om in te springen en dan weer terug.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:02

er ligt ook een waterbak! haha, het is nu gelukkig droog, maar ze verw8 weer heel veel regen vandaag...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:25

Het heeft in Den Helder vandaag volgens mij niet zo geregend. In Ermelo had je zwemvliezen en een zwembroek nodig einde van de middag, wat een water zeg...

Als het goed is wordt het zondag mooi weer, maar ik denk dat het terrein zaterdag wel een klap krijgt. Ik ben het meest bang voor het dressuur en springterrein, het bos kan een hoop hebben met de nieuwe route

katinkaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:56

hey het gaat dus gwoon door? alleen hoop dat je wel een beetje goed kan springen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:03

gomir schreef:

Als het goed is wordt het zondag mooi weer, maar ik denk dat het terrein zaterdag wel een klap krijgt. Ik ben het meest bang voor het dressuur en springterrein, het bos kan een hoop hebben met de nieuwe route

Is de nieuwe route net zo bochtig als vorig jaar? Of zitten er nu wat langere rechte stukken in de cross?