Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
chantal_cs schreef:Hier heb je een goede routebeschrijving: (bron: www.sgw-eventing.nl)
Vanuit richting Amsterdam/Zaandam: A7 Leeuwarden, afslag Wieringerwerf, rotonde rechts Oosterterpweg. Deze weg volgen tot aan IJsselmeerdijk en linksaf Noorderdijkweg.
Vanuit richting Leeuwarden: A7 Zaandam. Afslag Den Oever. Linksaf, richting Robbenoordbos en weg volgen.
Vanuit richting Lelystad/Enkhuizen: richting Medemblik, richting Wieringerwerf. Bij Wieringerwerf rechts Oosterterpweg. Deze weg volgen tot aan IJsselmeerdijk en linksaf Noorderdijkweg.
Simmie schreef:Scum, mocht het niet lukken om via bokt een logeeradres te vinden, dan weet ik wel een hotelletje dat niet al te ver is van W'werf en niet duur.
Ik ga daar zelf namelijk ook logeren van za op zo. Heb gisteren de kamer geboekt!
Scum schreef:Ik vind een hotel boeken om een B cross te rijden toch een beetje prijzig. Bovendien weten we nog niet hoe de bodem gaat zijn, dus dan vind ik boeken ook een beetje een risico. Lag Wieringerwerf maar iets zuidelijker![]()
Scum schreef:Ik heb net even met de organisatie gebeld. Ze hebben geen campingterrein.
Maar de parcoursbouwer zei dat de bodem niet zoveel geleden had. En dat hij zondag nog wel in orde zou zijn. Duimerdeduim! Het wordt vast prachtig weer zondag!
Tygahno schreef:Scum haar slaapprobleem is al opgelost hoor![]()
Hindernissen zien er weer aardig uit, aankleding is ook altijd leuk, maar dat doen ze pas op het laatst ivm vandalisme.
Dat smalle sprongetje dit jaar maar met aanleuning
(dit is gomir, maar te lui om weer uit- en in te loggen, irritante auto-login...)
reddytobias schreef:ik hoop het voor hem, want het regent momenteel erg veelin het verleden moesten wij altijd de dressuurringen verleggen omdat het helemaal kapot was gereden!!
Simmie schreef:Als ze maar voldoende ruimte hebben voor het springparcours. Ik weet nog van vorig jaar dat het stukje waar je los moest springen erg klein was en het parcours was ook niet al te ruim.
We zien het wel.
gomir schreef:
Als het goed is wordt het zondag mooi weer, maar ik denk dat het terrein zaterdag wel een klap krijgt. Ik ben het meest bang voor het dressuur en springterrein, het bos kan een hoop hebben met de nieuwe route