Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanH schreef:Kelan tip voor de volgende keer altijd nog een keer lopen. Doet mijn man altijd. Dan kom je niet voor verassingen te staan.
FCSA schreef:Wij hadden helaas last van een loslopende hond in de cross die achter ons aan kwam![]()
Als iemand foto’s heeft van 142, heel welkom!
Laura_Zodine schreef:SusanH schreef:Kelan tip voor de volgende keer altijd nog een keer lopen. Doet mijn man altijd. Dan kom je niet voor verassingen te staan.
Als je als een van de eerste was in de L zoals ik, kon je de cross niet lopen nadat hij was aangepast na de b.. Maar de vlaggetjes stonden er al wel van 5a en b dus die afstand had ik maar gelopen
Cynn schreef:Mijn vriend heeft gisteren ook foto's gemaakt, er staan er al een aantal op z'n Instagram (Gilianphoto). Normaal gesproken autosport fotograaf dus de paardensport probeert ie ook op zijn manier te doen, hij vindt het paard in beweging om zijn snelheid te laten zien (wat kunnen die dieren hard!!rpijn roept ie dan, haha. Geweldig) en dan proberen het hoofd van t paard of de ruiter haarscherp te krijgen, het gaafst. Ik moet zeggen dat ik t best gaaf vind om te zien hoe hij t doet
al pas ik t alleen maar toe bij de autosport
SusanH schreef:Mijn man heeft samen met iemand anders de L cross gelopen. Palen en vlaggen stonden er al. Lijntje was dus duidelijk met lopen, iig voor hem als hij had moeten rijden. Hij zag gelijk dat de hindernissen schuin stonden. Lijntje moet je dan wel mooi recht aan rijden.
Cynn schreef:Bokt upload via mijn telefoon is echt bagger zie ik nu op het computerscherm
Hierbij even een paar snel nabewerkt op groot scherm, morgen sta ik er ook de hele dag dus van de week ga ik echt voor de foto's zitten... nu even niet, ben uitgeteld.
[ Afbeelding ]_DSC1165-bewerkt by Cynthia Ros, on Flickr
[ Afbeelding ]_DSC1214-bewerkt by Cynthia Ros, on Flickr
Aahh die foto van mij (met de peace) is echt heel leuk, dankjewel!
[ Afbeelding ]_DSC1415 by Cynthia Ros, on Flickr
[ Afbeelding ]_DSC1463 by Cynthia Ros, on Flickr
[ Afbeelding ]_DSC1723 by Cynthia Ros, on Flickr