Ik ben heel erg blij met dit besluit. Was erg aan het twijfelen en zeg eerlijk, het is altijd fijn als iemand anders het besluit voor je neemt. Kan je ook nergens spijt van hebben.
muts_marijke
Geplaatst: 01-07-15 16:19
Verstandige beslissing. Ik had me 2 weken geleden al afgemeld omdat mijn paard niet fit was. Als mijn paard wel fit was had ik hem alsnog afgemeld. Mijn paard en ik kunnen beide niet zo goed tegen de warmte. Hij wil ook niet buiten staan nu en ik zit ook binnen dus een cross rijden op deze manier is voor ons ongeveer een straf
Hoop heel hard dat de nieuwe datum ons past want ik vind ermelo een super wedstrijd om te rijden
ItsMeGaby
Geplaatst: 01-07-15 16:39
Sunneva schreef:
Ik ben heel erg blij met dit besluit. Was erg aan het twijfelen en zeg eerlijk, het is altijd fijn als iemand anders het besluit voor je neemt. Kan je ook nergens spijt van hebben.
Voor mij precies hetzelfde. Ik zou starten in de B, en moest als 1 van de laatsten, dus was sowieso niet gegaan. Maar dit is voor mij de 4e keer dat ik me ingeschreven heb, en ik heb alleen vorig jaar kunnen rijden. Eerste 2 keer afgelast wegens de regen, leek het vorig jaar goed te gaan, moest ik alsnog rijden in de stromende regen
Percy
Geplaatst: 01-07-15 20:17
Mijn dochter moest laat in de middag/begin avond op de vrijdag dus dat durfden we wel aan met extra water en electrolyten maar als ik de voorspellingen van zaterdag zo lees lijkt het mij ook wel heel verstandig om het af te lassen.
De wedstrijd is verplaatst naar 28 (oefen L), 29 (B paarden) en 30 juli( L en M pony's). Ik moet zeggen... ik vind het echt heel stom dat er geen gewone L wedstrijd is, dan hadden ze die afgelopen vrijdag (toen het prima weer was) gewoon door moeten laten gaan. Baal er goed van.
Nou ja zeg, dat is echt belachelijk. Ze hadden de L afgelopen vrijdag inderdaad best door kunnen laten gaan maar nu de L helemaal schrappen vind ik wel een hele slechte zaak.
_Sofie
Geplaatst: 06-07-15 10:22
Jammer maar helaas, moet werken op de nieuwe datum... En wat vreemd dat er helemaal geen L paarden meer is.
Als we nu met z'n alle ook gaan rellen op de facebook pagina van de KNHS? Dan krijgen we misschien hetzelfde effect als het niet door laten gaan van de wedstrijd maar nu dat de L wel doorgaat;) Wie wilt er nu een L oefencross rijden als je al L start?? Als ik wil oefenen neem ik wel een les! Grrr
Percy
Geplaatst: 06-07-15 10:33
Ja, precies. Waarom in vredesnaam een L oefencross. Wist niet eens dat die bestonden. Daar heb je toch niets aan?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-07-15 10:33
Nou idd. Mijn man gaat echt niet voor een oefenrondje zo ver op pad als we gewoon op stal ook kunnen trainen. Denk niet dat daar veel mensen op af komen. Enige reden die ik kan bedenken dat ze het zo doen is omdat ze niet genoeg vrijwilligers kunnen vinden die die dag mee willen helpen. Ik denk niet dat er veel mensen op af zullen komen.
xDebora
Geplaatst: 06-07-15 10:35
Mag ik vragen waar jullie deze informatie weg hebben? Ik heb geen mail oid gekregen en ik zie B pony's niet tussen het lijstje hier staan met nieuwe data..
En raar dat L paarden opeens oefencross is!
pol013
Geplaatst: 06-07-15 10:35
huh! waarom geen L? Zouden ze op die dag de andere ringen al bezet hebben? Dat is het enige wat ik mij kan voorstellen..... Ga geen 130km rijden voor een oefencross. Jammer!
Percy
Geplaatst: 06-07-15 10:36
Zou het dat zijn? Zou kunnen inderdaad. Paard heeft al winstpunten in het L, gaan we inderdaad echt niet een heel eind mee rijden om te oefenen.
Oefenen doen we op crossterreinen in de buurt.
Percy
Geplaatst: 06-07-15 10:40
Zie trouwens helemaal geen L oefencross paarden staan?
M_Vainqueur
Geplaatst: 06-07-15 10:40
Dit staat op de facebook van Merel Schurink: Gezocht Hinderniscontroleurs! Reiskosten worden vergoedt . We hebben een nieuwe datum voor de sgw Ermelo !! In een iets ander jasje helaas . Dinsdag 28, woensdag 29 en donderdag 30 juli . Alleen een oefen cross L, op de dinsdagavond. Dus voor het L geen wedstrijd meer. Woensdag is de B paarden. Donderdag de pony's L & M. Wil je komen helpen, van ca 15.00u tot 20.30u ? Stuur me even een mail,schurinkmerel@hotmail.com, of een pd. Delen mag ..
Mjoor
Geplaatst: 06-07-15 10:48
Oee, twijfel.. ik moet er wel vrij voor nemen als we gaan.. Even kijken of mijn groom ook vrij kan nemen en dan misschien toch maar gaan Van het najaar geen crossen voor ons dus zou dan de laatste cross van het seizoen zijn..