Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dyonne schreef:Dat is een printscreen zeker? Beetje onscherp zo.
Maar helaas over de sprong geen goede foto.Wel leuke fanatieke pony.
Maar deze ben je dan ook toch?
[ [url=m/3FYBuU.jpg]Afbeelding[/url] ]
dit omdat je dus vaak het probleem hebt dat je de ruiter moet zien te stoppen en dit vaak niet gaat. Maar ook omdat er zo meer overzicht is. Zo gebeurd het vaak dat iemand eigenlijk 3 weigeringen heeft op 1 hindernis, je het nr inneemt, en de ruiter vervolgens het parcour voortzet. Zo is er voor de organisatie een slecht overzicht van wie de regels aan zijn laars lapt. Nu konden de rugnummers blijven zitten. Is combinatie XXX uitgesloten op hindernis 10, noteert de jury dat en geeft het door. Krijgt hindernis 11 vervolgens combinatie XXX op de hindernis, weet de meldkamer dat deze combinatie het parcours toch doorrijd, en gaat er inderdaad een melding naar KNHS, en volgens mij ook strafpunten. (Dit is wat ik begrepen heb tijdens onze instructieavond) Ik denk dat het een probleem is waar je enkel je mond open kan trekken, het goed door moet geven aan organisatie, en meer kan de hindernis jury helaas niet echt doen. Voor zover ik weet gaat er met dat soort gedrag (mits doorgegeven aan meldkamer/organisatie) altijd wel een melding uit naar de KNHS.
CoriienRN schreef:Melding gaat altijd naar de KNHS als iemand door rijd
Flurk schreef:JTF schreef:Foto's van de cross zondag online - niet veel - mennen ging voor dit keer : http://bit.ly/1LCVgd3
.
[ [url=m/vNKl4m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een pech nr 198 staat net niet op de foto
Hier ons verslagje van onder andere de Vlietlanden! http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=183&t=1850396&view=unread#unread
maar kan nergens foto's vinden. Alleen van het water. Undercover04 schreef:Weet iemand toevallig of er ook ergens foto's te vinden zijn van hindernis 8 (hooiwagens naast het veld van de dierenartscontrole) Ik heb hier ook een fotograaf zien zitten, en nog naar hem gelachen toen ik aankwammaar kan nergens foto's vinden. Alleen van het water.
. Nielsie schreef:Dag allemaal,
Dit jaar hadden we bij wijze van proef op zaterdag bij de coffin en op zondag bij de waterbak een videocamera staan, ik heb dus (vrijwel) alle deelnemers op beeld op die sprongen. Zal de beelden later deze week plaatsen.
wel heel gaaf!