Ik zou graag ook binnenkort bij Rob gaan trainen met mijn jonge paard. Ik kan op vrijdag 31 juli, maandag 3 augustus of vrijdag 7 augustus. Is er hier iemand die dan ook kan en wil ?
7 augustus kan Rob niet. Wij wilden ook die dag bij hem trainen maar hij zit dan in Emmeloord.
Eef_Bam
Geplaatst: 23-07-15 23:35
Niveau van ons is B (maar mocht iemand hoger rijden is dat wat mij betreft geen probleem). Ah, thanks Sim, dan blijven 31 juli en maandag 3 augustus over.
Ik heb voor komende zaterdag voor 12 uur een les afgesproken bij Rob Janssen in Hernen. Als er iemand is die mee wil trainen, stuur mij dan een pb . Ik ben nu nog alleen.
Hoor Calanddra, ik heb wel interesse. Wie geeft de les en wat is het niveau van de lessers? Ik rij zelf LSGW.
Calanddra
Geplaatst: 04-08-15 22:44
Janneke geeft les. Is max B niveau (pony), doet nl 1 jonge ruiter mee die nog niet eerder heeft gecrosst. Ikzelf wil ook niet te hoog met mijn pony ivm leeftijd
Apocalatch
Geplaatst: 04-08-15 23:01
Ik ga zaterdag 15 augustus in de ochtend trainen bij Rob in Hernen. In principe ben ik alleen, maar mocht er iemand willen aansluiten, dan hoor ik het graag! Ik rij zelf Z/1*.
@Caladdra, mijn paard is 1.77 m dus dat gaat geen fijne combinatie geven. @Lisa91: bij Rob train ik het liefst, maar het niveauverschil tussen ons gaat wrs ten koste van jouw les. Hopelijk zijn er voor jullie allebei nog trainingsmaatjes te vinden. Veel plezier in ieder geval!
Prisjee91
Geplaatst: 07-08-15 13:46
Prisjee91 schreef:
YvonneSA schreef:
Okee dan lijkt me 17 augustus het handigst om als eerste optie te proberen
Ooh wat stom helemaal niet meer aan gedacht. Heb nu 16 augustus een oefencross opgegeven! Ik had in m'n hoofd dat dit een week later was... Hoe ik daar bij kom geen idee
Ik kwam dit topic tegen en voor de liefhebbers, op aanstaande vrijdagochtend 14 augustus geef ik les op het terrein in Merselo. Vanaf 11u heb ik nog enkele plekken beschikbaar voor terreintraining. Kosten afhankelijk van aantal deelnemers.
Ik heb mijn niv. 4 instructeurs diploma. Ik ben in het bezit van mijn ruiterpaspoort. Ik mag tot CIC2* niveau lesgeven. Ik geef al enkele jaren les in de disciplines, dressuur springen en eventing. Ikzelf rijd op CIC3* niveau. Al mijn paarden zijn zelf opgeleid.
Prisjee91
Geplaatst: 10-08-15 15:53
YvonneSA schreef:
Ooh wat stom helemaal niet meer aan gedacht. Heb nu 16 augustus een oefencross opgegeven! Ik had in m'n hoofd dat dit een week later was... Hoe ik daar bij kom geen idee
Hij kan 17 augustus om 20.00 uur. Ik weet niet of je nog mee wilt?
Ik wil zaterdag 30 augustus gaan trainen bij Wendela Schlimmer in Ede/Wekerom. Aanstaande zaterdag kan ze ook, maar dat is heel kort dag. Heeft er iemand zin en tijd om een groepje te vormen? Ik rijd L sgw met mijn grote 11 jarige ruin.
Prisjee91
Geplaatst: 11-08-15 20:25
mireilledons schreef:
Ik wil zaterdag 30 augustus gaan trainen bij Wendela Schlimmer in Ede/Wekerom. Aanstaande zaterdag kan ze ook, maar dat is heel kort dag. Heeft er iemand zin en tijd om een groepje te vormen? Ik rijd L sgw met mijn grote 11 jarige ruin.