Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maximiliano schreef:Heb gister afgemeld maar sta nog wel op de lijst. Jammer! Iemand had in mijn plek gekund van de wachtlijst
nicole_floor schreef:Tuurlijk kan dat vera, je kan hem gewoon bij de kantine neerzetten. Staan meestal wel meer fietsen en scooters. Deed ik eerder ook altijd.
_Sim_ schreef:Dat kan, Vera.
Zeph, dan zou ik niet gaan als je niet later kunt starten. Je slaat jezelf voor je kop als je door jouw mindere concentratie fouten maakt of niet lekker rijdt. Je gaat nu net weer lekker met Zeph dat zou ik niet op het spel zetten. Maar dat is wat ik zou doen. Ik sta niet in jouw schoenen natuurlijk.

Iedereen heel veel succes vandaag!
(en mijn tempo moet nog hoger) maar heel blij dat we overal foutloos overheen kwamen! En voor de stijl bij H7 een 8,3 (met een 9 voor de sprong)
en bij 15&16 een 8!! Uiteindelijk was ik 12e, maar er was iemand waarbij het niet klopte, en de federatievertegenwoordiger moest komen Dus 12e of 13e (we zijn naar huis gegaan) en anders word mijn prijs nagestuurd (want er waren 12 prijzen ) Dus super tevreden! 
Voor stijl een 7 (7, 7, 7) en een 8 (8, 8, 8). In de tussenstand stond ik 7e, maar ik ben door alle wijzigingen in elk geval nog 2 plaatsen gezakt en misschien worden dat er nog wel meer. Maar wel super blij en trots
Uiteindelijk op de 10e plaats beland (: