Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
madelein schreef:Nielsie schreef:
Maar in de praktijk is er geen enkele hindernisjury die tijdens je cross gaat bijhouden op welke andere hindernissen je nog meer een weigering hebt en je er vervolgens uit plukt.
Dat bedoel ik dus. En er blijkt uit bovenstaande reacties nogal wat onduidelijkheid uit de regelgeving en beoordeling hihi!
Ach ik ga volgende week wel gewoon rijden, en zie wel of ik een brief krijg.
Snap die sancties wel als je doel bewust doorrijd ondanks dat er duidelijk gemaakt is ( al dan niet vooraf, idd 3 weigeringen is eruit, dat is met het springen niet anders) maar die twijfel gevallen vind ik lastig.
maximiliano schreef:Ook hier tevreden over alles. Ook al had ik een langsloper op het smalletje na de afsprong (L paarden ) en sprong uit stilstand op de coffin welke ook gerekend is al stop, toch heel blij. Paard was door nare wond bang voor mijn hand geworden en sprong niks meer. Deze cross was fijn voor ons beide qua zelfvertrouwen.
Ik was nr 129. Een na laatste van de L paarden. Bodem springen was op sommige stukken slecht maar had rt geen last van. In de cross was de bocht voor 3 heel slecht. Daar ook goed terug genomen. Stuk naar het water vanaf de bulfin ook slecht. Gelukkig is dat een recht stuk. Vond de bodem ook beter dan voorgaande jaren.
margreet4 schreef:Michelle0099 schreef:Zondag ochtend gestart tijdens de B paarden! 2 fotografen gezien tijdens het springen bij hindernis 4 en 5. Heeft iemand enig idee wie dit waren?
Heb ik ook gezien, ben ook erg benieuwd of iemand weet wie dat waren
Nu de andere nog