Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maximiliano schreef:Mooi rondje Charelle!
Gefeliciteerd Wicked! Wanneer naar het M?
Voor ons begon alles goed gister. Dressuur fijn, wat spanning door de cross langs de ring maar 187.
Springen heerlijk foutloos.
Cross paar keer gesprongen, trok heerlijk aan dus gestopt wegens de hitte. In gesprek geraakt met Caresje. Daardoor niet opgelet. Iemand kwam naar mij toegefietst dat ik moest starten. 15 sec toen ik aan kwam dus moest gelijk weg. Dat begreep hij niet en in zijn achteruit. Wel gestart. 2 stops op 1. 2 sprong hij wel, stop op 3 en stop op 4. DOMMM van mij
Iedereen succes vandaag! Hopelijk beter weer dan hier.
Caresje had al gezegd dat ze zo'n leuk gesprek met jou had gehad en ze vond het heel rot dat het in de cross mis ging. Is het ook nog een beetje haar schuld
)
cross vond ik mooi en pittig. Tempo Is ons probleem. Heerlijk foutloos gereden en zelfs de grote trakhener rechtdoor genomen. Zo trots op Zeus. ♡ en maar 20 seconden te langzaam! das heel wat beter als standaard 1.5 minuut te langzaam. Yes happy! En mooie stijlcijfers 7 7 7 8 8 7.5
, maar vond ik het wel meevallen. 
Bij H1 nog wat verbaasd over wat we gingen doen maar daarna superbraaf alles gesprongen! Alleen de 2e trakhener was toch wel erg diep. Bij de 3e poging heb ik hem er toch overheen gedrukt en hebben we de cross uitgereden!
zooo trots!!maximiliano schreef:Mooi rondje Charelle!
Gefeliciteerd Wicked! Wanneer naar het M?
Voor ons begon alles goed gister. Dressuur fijn, wat spanning door de cross langs de ring maar 187.
Springen heerlijk foutloos.
Cross paar keer gesprongen, trok heerlijk aan dus gestopt wegens de hitte. In gesprek geraakt met Caresje. Daardoor niet opgelet. Iemand kwam naar mij toegefietst dat ik moest starten. 15 sec toen ik aan kwam dus moest gelijk weg. Dat begreep hij niet en in zijn achteruit. Wel gestart. 2 stops op 1. 2 sprong hij wel, stop op 3 en stop op 4. DOMMM van mij
Iedereen succes vandaag! Hopelijk beter weer dan hier.
, dit is onze 7e cross ). 7 en 8 voor stijl en nog 10e prijs (groep 7). was wel net iets buiten de tijd, maar mag de pret niet drukken! ik heb een topdag, ongeacht hoe Oranje vanavond speelt!