Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Altijd leuk om te horen!
ik hoop dat ik aanstaande zondag ook aanwezig kan zijn in Etten-Leur
. Ik heb er zin in!
Ik ben zondag ook aanwezig in etten-leur om de pony's te fotograferen! Dit keer met eigen vervoer dus hopelijk dan inderdaad wel heel de dag aanwezig
DmNqUe schreef:YESHHIk ben zondag ook aanwezig in etten-leur om de pony's te fotograferen! Dit keer met eigen vervoer dus hopelijk dan inderdaad wel heel de dag aanwezig
![]()
![]()
![]()
jumerenik schreef:DmNqUe schreef:YESHHIk ben zondag ook aanwezig in etten-leur om de pony's te fotograferen! Dit keer met eigen vervoer dus hopelijk dan inderdaad wel heel de dag aanwezig
![]()
![]()
![]()
ohhhhh jippieeeeeeeeeeeeeee. een foottooogggrrraaaf!!!!! als je maar zorg dat je mij(eerste start M-pony's) fotografeert. zou ik echt geweldig vinden!!!!
jumerenik schreef:DmNqUe schreef:YESHHIk ben zondag ook aanwezig in etten-leur om de pony's te fotograferen! Dit keer met eigen vervoer dus hopelijk dan inderdaad wel heel de dag aanwezig
![]()
![]()
![]()
ohhhhh jippieeeeeeeeeeeeeee. een foottooogggrrraaaf!!!!! als je maar zorg dat je mij(eerste start M-pony's) fotografeert. zou ik echt geweldig vinden!!!!
[/quote] DmNqUe schreef:YESHHIk ben zondag ook aanwezig in etten-leur om de pony's te fotograferen! Dit keer met eigen vervoer dus hopelijk dan inderdaad wel heel de dag aanwezig
![]()
![]()
![]()