Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En met mindere resultaten, hopelijk volgende keer beter!
) . Mijn moeder was nog nummers aan het halen, dus heb ik rondgevraagd of iemand me kon voorlezen omdat ik op dat moment niemand had, en er was gelukkig iemand die dat wilde doen!
De dressuur ging niet echt lekker naar mijn gevoel, ik was er met mijn hoofd nog niet helemaal bij en maakte wat stomme fouten.. Daarna dacht ik ach, het maakt nu toch niet meer uit, lekker genieten van de rest! Toen mijn zusje en ik (nummer 76 en 77) klaar waren met de dressuur bleek dat de auto op slot was gegaan met de sleutels (én reservesleutels erin)..
Nadat we even snel nog een keer de cross hadden gelopen, in strakke dressuuroutfits, want ja .. de auto kon niet los.. Bleek dat mijn moeder maar een raam had ingeslagen zodat we toch bij de spullen konden haha! Snel opgezadeld voor het springen en daarna heerlijk foutloos gesprongen en gecrosst! In de cross alleen twijfel gehad bij hindernis 1 en bij de waterbak, maar wel foutloos rond dus ik was blij!
Bleek uiteindelijk dat mijn dressuur nog 184 was, waarmee ik nog best goed geëindigd was.. Nouja ik had lekker rustig aan gedaan in de cross, dus dat was dan jammer van die prijs als ik wel op tijd had gereden
Op naar sgw Diepenheim! riannhuh schreef:Muriel dan stonden jullie naast ons! Hoe kon dat nou dat de auto op slot stond met de sleutels erin?
De reservesleutel hangt normaal gesproken thuis, maar doordat ik 's ochtends vroeg de auto in heb gepakt, had ik de sleutel in mijn zak gedaan en die lag dus met jas en al ook in de auto...

harryhattem schreef:Ik heb wat foto`s genomen vanmiddag https://picasaweb.google.com/1075722679 ... directlink
Bonny_CT schreef:Ik vond het ook een top cross, goed georganiseerd, alles dicht bij elkaar. Dat uit het ritme bij het water had ik ook, mijn merrie ging gretig naar beneden, maar daardoor rechtdoor, en moest remmen en kon toen zo het water in.. Was met lopen ook even zoeken naar nummer 9. Bodem was met losrijden inderdaad perfect bij de dressuur, springen werd na een tijd wel wat zwaar het losrijden.
http://www.youtube.com/watch?v=0CYCG08x ... tube_gdata filmpje van krimpie in het L

Ontzettend trots op mijn paardje!