Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet ik tussen het springen en crossen van Ollie door, springen met Koekie. Heb ik ze over gemaild en zouden ze aanpassen. Is niet gebeurd. Verder had ik gevraagd of de tijden die wrs voor mij bedoeld waren (gele vakjes, maar stonden bij de verkeerde naam) aangepast konden worden, aangezien het onmogelijk is om binnen 45 minuten te crossen, uit te stappen, te keuren, af te zadelen, op te zadelen en los te rijden. Geen enkele reactie meer gehad. Toch typisch dat het iedere SGW lukt om zulke dingen op de rit te krijgen, behalve de bond zelf, die kunnen er nota bene iemand fulltime op zetten. Hoop maar dat ze hier meelezen, want op mails krijg ik vooralsnog geen reactie....
riannhuh schreef:Oeh das altijd fijn! Beide dagen?
Horsemaniac schreef:LEUK LEUK!!!! ik ben er zaterdag weer en ga weer proberen een mooi GoPro filmpje te maken! gezellig!!wel ff schreeuwen he als je me ziet!!! ik loop iedereen altijd blind voorbij
beetje over geconcentreerd soms
Is goed, ik zal die van mij ook ff meenemen. Ga wellicht een compilatie filmpje maken
Ik snap de logica niet.