[SGW] Voorbespreking tripalon Bussloo 22-9-2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mettee

Re: Voorbespreking tripalon Bussloo 22-9-2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 22:50

Dat zou fijn zijn :)

Ik ben er morgen vanaf half 9! Ik ben klein, rond de 1.55 heb bruine haren en heb een zwarte c pony..
Als je me ziet :)..

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:56

Gehehe ik rij met een kleine haflinger, dressuur gewoon met zwart, cross met rozen, niet te missen :)
Ik ben er rond kwart voor 11/11 uur :)

@annelieke, jij moet wel in ring 3 starten, vorig jaar waren ring 1,2 en 3 ergens anders. Ik moet in ring 4.. Hoop dat het dit jaar anders is ingedeeld anders trek ik iemand anders aan de mouw daar :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 05:12

Het is definitief, ik start vandaag niet...

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 05:13

Goedemorgen! Iedereen er klaar voor?
Voor degene die het zo last-minute nog wat interesseert: ik heb gister het parcours gelopen en de route en hindernissen zijn vrijwel identiek aan voorgaande jaren. Bodem was gister redelijk goed, op een paar natte stukken na.

Veel plezier allemaal!

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 05:59

Heb er zin in *\o/*

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 06:33

Ik ga over een halfuurtje weg! Pony is er klaar voor :)
Hij is alleen niet zo lekker op conditie aangezien ik vridag ben terug gekomen van vakantie..

Misschien komen we elkaar nog tegen :)

_M_arieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 06:48

Wij zijn onderweg! Super veel zin in! Ik rij met een zwart paard dressuur gewoon zwart wit en cross met blauw dekje.
Spreek mij maar aan ben ontzettend lastig met namen onthouden :p tot straks!

Claaaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 08:47

Ik doe ook mee! Ik moet om kwart voor 12 dressuur en om kwart voor 2 ga ik de cross in.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:45

Wij zijn alweer klaar :D
Fjordlief was erg onder de indruk van alles! Los rijden was daarom ook drama :+. Maar cross pakte hij top aan, foutloos tot de 3 sprong. Na de eerste sprong gleed hij weg en daardoor ging hij totaal tegen de vlakte. Hierdoor gleed ik zelf ook.door het gras helaas... Gelukkig viel alles mee en hebben we alles af kunnen maken!

Springen ook foutloos, dus.toch mooi afgesloten :))

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:46

zooo ik ben weer thuis :)
Ik heb geen flauw idee of ik iemand gezien heb ja of nee of misschienwel tegen heb zitten praten.

Ik ben zeeeer tevreden over onze prestatie!
Dressuur losrijden ging al wel fijn in de proef was madam lastig zeker de galop XD.
Maar toch een WP gereden en dat na een lange tijd geen wedstrijd mee gedaan te hebben ;)

Ook springen hadden we al een hele lange tijd niet meer gedaan.
Deli was ook daar erg braaf mee :D
Op de cross hindernissen wel vaak eerst ff kijken met lange teugel en toen er over sommige deed ze ook in 1 x :D
Spring parcour heb ik niet meer gedaan paardje was leeg.

HIHI IK BEN TROTS! :+:

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:47

og jeejtje amber.. maar idd gelukkig dat je toch nog door heb kunnen rijden en dat het mee viel :)

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:48

bravo meiden :) en super dat je door hebt gereden amber!

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:54

Ik ben ook al weer een tijdje thuis van het rondkijken :P. Ben alleen te lui geweest om foto's te maken :'). Ik weet niet of ik iemand gezien heb :+ Maar goed hoor!

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:01

ik baal als een stekker dat ik niet mee heb kunnen rijden, het was een goede oefening geweest om te kijken of we er samen klaar voor zijn het komend jaar te starten (wel merendeels voor de lol) mijn grote reus is inmiddels al 20 jaar, maar iedereen op de club schat hem altijd veel jonger, qua looplust is het een jonkie most of the time, maar hij is vroeger afgekeurd voor de jacht vanwege rugklachten en die zijn omhoog gekomen waardoor hij kreupel loopt, flink balen dus want kan hoogstwaarschijnlijk ook niet met de clubkampioenschappen rijden van de club :(

_M_arieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:23

Wij zijn ook weer thuis, was een mooie dag.

om 9.30 al dresuur gereden, had 5 minuutjes los gereden toen de ringmeester vroeg of ik er al in kon, er waren wat uitvallers. Uhm.. nog 5 minuutjes. Dus zo gezegd zo gedaan de ring in, bij binnenkomst bij A al het bordje bijna overhoop gelopen maar verder ging het netjes.

Daarna paardlief uitgestapt en op de trailer, wat ze in eerste instantie niet wilde.. Uiteindelijk toch gelukt en zijn we even bij de start van de cross wezen kijken, we hadden al snel gezien dat de hele cross lopen niet ging lukken in 45 min.

11u paard weer uit de trailer en opgezadeld voor de cross. Losrijden was lastig omdat er veel ponys alle kanten langs reden en was wat aan de kleine kant maar toch wat galop kunnen maken. Onderweg tijdens de cross wel een paar momenten gehad waarvan ik dacht 'huh, zitten we wel goed ' maar uiteindelijk niet verkeerd gereden. Had 3 weigeringen en 1 balkje in de cross. was wel erg lang zeg! dus tussendoor ook wat stukken gestapt.

aansluitend het springparcours waar ik wel even getwijfeld heb of ik deze mee zou rijden aangezien de batterij bijna leeg was van ons beide maar uiteindelijk wel een foutloos rondje gesprongen.

paardje weer op de trailer en punten van de dressuur ophalen, was alleen een tussenlijst. 202 punten! dat hadden we niet verwacht. Maar wel naar huis gegaan want moest nog 1.5 uur wachten op de prijsuitreiking/coupons.

Mooie wedstrijddag gehad maar nu wel dood op! ben benieuwd hoe jullie het vonden.

@ Remke ik heb je wel gezien, zag het CILO teken en dacht; oh dat is vast de trailer van Remke, maar je was zo druk :P

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:26

Ik ben ook thuis dressuur was minder .. 169 punten maar jury was wel zwaar geloof ik
Ben met inrijden en me muil gegaan
Zosja heeft de gebit tegen de voorbenen omdat ze van voren viel had ze bloed ...
Cros ging top waterbak niet gedaan de rest ging goed
Springen 1 balk
Vond alles wel slecht kwa bodem met dressuur bijna in elke bocht uitgegleden ...
Zijn er meer mensen die foto's hebben gemaakt?
Hoe weet je welke plek je bent geëindigd want was weg gegaan omdat het zo lang duurde ..

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:29

Ik heb veel in galop gedaante het in springen was zeer druk ...
Er was alleen 1 meisje in de cros doe veel mensen heeft ingehaald maar vond het wel wat gevaarlijk omdat ze ook over straat galoppeerde ...

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:47

Is er toevallig nog iemand daar die mijn punten wil kijken haha xD verwacht er niet veel van maar ben gelijk naar huis gegaan omdat ik morgen tentamen heb ;) ik was ring vier nummer 9 Iris pluim
Coupon hoeft niet meegenomen te worden die wordt me toegemaild later :)

Cross ging op zich wel lekker en foutloos vanaf 5 eerste 5 sprongen ff in komen en telkens een weigering op 50m afstand maar daarna ging het super :)
En springen jah hmm daar had mr niet zoveel zin meer in haha

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:07

@marieke ooh hahah kan ma zo is zijn :P
ik ben altijd een beeetje gestresd hahah :P nu helemaal omdat ik al tijd niet gesprongen had.
ah wel goed dat je toch nog wel foutloos was in het parcour ondanks dat die leeg was.

haha ook ik ben veel ingehaald omdat madam moe was :P

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:14

Poeh nou, ik zit ook eindelijk lekker op de bank. Ik heb samen met Amber gereden en was voor mij de eerste keer zoiets, maar ik heb een geweldige poownie met een hart van goud die mij over alle hindernissen mee genomen heeft. In t spring parcours 1 balkje en met de dressuur toch nog een winstpuntje kunnen pakken ondanks dat ik maar 5 minuten heb kunnen los rijden.

Al met al dus een geslaagd dagje :D

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 17:52

Wat een top dagje! Met dressuur 189 hij liep heeel fijn, had geluk dat ik op de zandbaan mocht :)
Springen ging goed, weigering op 2 maar ging daarna goed. Cross paar balken maar verder zo super trots!

Heeft iemand mijnog gezien? :)

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:00

Weet iemand waar je kan zien hoe hoog je bent geëindigd was er niet met de prijs uitreiking

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 18:12

Komt vast op startlijsten te staan deze dagen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:18

3e prijs een vriendin. dus je bent sws niet derde :P

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:39

Leuke verhalen hier!

Ik ben ook terug van een zeer geslaagde dag!! Had met de dressuur 216!! Punten! *\%/* Tellen mooi mee, dus de L1-teller loopt flink door :D Niet verwacht, wel heel erg blij mee :o

Cross ging fijn, slechts twee weigeringen. Die van mij vond het balkje voor de waterbak heel stom, ik had helaas niet begrepen dat je er ook omheen mocht.... En bij de pompoenhindernis kon ik 'm niet overtuigen, ik had zelf echt de knollen op en kon er niet meer aan rijden :') Verder alles kunnen rijden met een fijn tempo!

Springparcoursje ging simpel en foutloos, hoewel ik de logica in sommige lijnen echt niet begreep... :?

Geen idee hoe ik in het klassement ben geëindigd, prijsuitreiking werd steeds uitgesteld helaas...