MissBay schreef:mijn deelname staat op losse schroeven, paard is namelijk licht spierbevangen (god knows why, want hij had de dag ervoor een oefencross gelopen, het gebeurde ineens aan het einde van een lichte dressuurtraining). mag 'm van de DA dit weekend weer oppakken en die verwacht dat hij gauw weer helemaal fit is. met name omdat paard topfit is en nog wel wilde bewegen, maar alleen verkrampt bewoog... ik hoop hoop hoop dus dat hij gelijk heeft en paard weer in 3 weken crossklaar is. maar ik vind het wel erg optimistisch... wanneer moet ik uiterlijk afmelden? is er een wachtlijst?
he bah wat sneu MissBay! krijgt hij ook wat voor de spierbevangenheid? Onze oude dierenarts adviseerde bij onze vroegere pony vaak neutradex... is GEEN doping maar daardoor worden alle afvalstoffen in het lichaam snel afgevoerd. Mede omdat ze er veel van gaan drinken.... Ik hoop dat die snel opknapt! onze pony moest dan 3 dagen stil staan (wel hele dag weidegang voor voldoende beweging en eventueel stappen aan de hand) en dan 3 dagen longeren, en met neutradex was die dan weer top fit!!! Maar blijf goed naar je paard kijken! jij kent hem het beste en weet vaak het beste hoe die zich voelt! bij twijfel nooit doen
sterkte!!! mijn paard was 3 weken terug niet helemaal fit want die kreeg teveel gras...
oepsie had het voer nog niet helemaal op de grasbodem aangepast zeg maar
@ Skippy: THANKS!!!