Hebben ze die er nu weer liggen dan n0a?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jipje_niekje schreef:Ik ben gewoon erg benieuwd wat er staat en in welke lijnenMijn stuur moet ik nog wat finetunen, dus ik ben benieuwd naar de dubbels en de lijntjes
Bijna helemaal op het einde zit die meestal. 3 dikke bomen, met 1 galopsprong er tussen of een in-uit maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
), maar in uitje was voor mij niet te halen. Vond hem wel op een rare afstand staan, want met lopen kon je er geen redelijke afstand tussen krijgen...
Met een paard wat erg groot springt en ook nog wel graag vroeg afgaat zag ik het al gebeuren om op in/uit erdoor te gaan, dus toen vanuit een drafje gedaan en flink in de 'ho' positie gezeten. Toen is het goed gegaan, maar het was wel een erg krappe afstand voor (jonge) paarden... Roxxiejj schreef:6 meter is normaal een galopsprong en dan aanrijden vanuit draf. Maar als je een groot paard hebt en je komt uit galop, dan kan het idd makkelijker als in uitje. Ik had ook een rare sprong op die 2de, maar dacht nog dat ik die zowiezo zou hebben gehad met die afstand.
Voor de pony's kwam daarentegen wel mooi uit, dus hadden ze beter ff iets kunnen verleggen..
Hahaha vond dat met lopen wel een lastige, maar ging er zo fijn door heen! 
een saaie outfit is not done (haha
)
Worden ze handig van! Natuurlijk moet je wel nadenken over hoe je de hindernis aanrijdt, maar je komt er heus wel door heen hoor!