Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xsannlove schreef:Penn gezellige Anne! Ik zit ook in die les![]()
Eindelijk weer crossen na ziekte van paard en nu hopen dat echt niks ons meer in de weg staat om 12 mei dan echt ons debuut te maken
tot morgen! ohhhhhh kan niet wachten... en het is maar een training
soms wel minstens zo leuk als concours omdat ik weer wat nieuwe hindernissen hoop te kunnen springen!!
Horsemaniac schreef:xsannlove schreef:Penn gezellige Anne! Ik zit ook in die les![]()
Eindelijk weer crossen na ziekte van paard en nu hopen dat echt niks ons meer in de weg staat om 12 mei dan echt ons debuut te maken
Leuk xsannlove!!!!!!! wordt zeker gezellig!!tot morgen! ohhhhhh kan niet wachten... en het is maar een training
soms wel minstens zo leuk als concours omdat ik weer wat nieuwe hindernissen hoop te kunnen springen!!
hahahaha! Net thuis van mn les van 1330. Wat een eind rijden toch altijd. Maar altijd de moeite waard gelukkig!
?! Hoelang rijd je er dan wel niet over?
Cynn_x schreef:?! Hoelang rijd je er dan wel niet over?
Eerste groep staat hier, aangezien FB kuren heeft: http://cynnfotografie.weebly.com/fotos- ... 80413.html
Had jammer genoeg erg veel last van de zon. Kon niet alles op de foto zetten, dan had ik zon tegen... En iemands kont fotograferen vind ik niks haha..