[SGW] Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:30

Madelene je betaald geen startgeld als je op de wachtlijst staat hoor.
En mijn ervaring is dat je na sluitingsdatum kosteloos kan afmelden als je op de wachtlijst staat.

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 19:15

Voor de duidelijkheid: sluitingsdatum van oorspronkelijke inschrijving wordt aangehouden voor afmelding. Dus tot 1 maart kosteloos afmelden.

Indien je niet op de startlijst komt wordt uiteraard het inschrijfgeld terug gestort. Dus niet zoals Evony hierboven schrijft met kosteloos afmelden na sluitingsdatum.

We moeten twee dingen uit elkaar houden:
1. Diegene die geplaatst zijn, zijn ten alle tijde startgeld verschuldigd na sluitingsdatum van inschrijving te weten 28-02-2013 indien zij zich willen afmelden vanwege wat voor reden dan ook.
2. Diegene die desondanks niet geplaatst kunnen worden, hoeven zich niet af te melden, maar krijgen automatisch het startgeld geretourneerd.

Hopend zo duidelijkheid te hebben gegeven.

De deelnemerslijst zal in de loop van volgende week geplaatst worden, omdat wij de ruiters 2 dagen hebben gegeven om aan te geven wel of niet van de mogelijkheid gebruik te willen maken om op 23-03 te willen starten (op volgorde van inschrijving). Dus voor 1 maart moet dit zeker lukken :D

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:31

oke duidelijk... :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:38

Christel: eerlijk gezegd vind ik dat gewoon onfatsoenlijk. En tot mijn grote verbazing is er niks over opgenomen in het wedstrijd reglement. Neemt niet weg dat er ook niks over opgenomen is in het vraagprogramma. Bij andere wedstrijden heb ik nog nooit gehoord van iemand die moest betalen als ze afmeldde na sluitingsdatum en ze stonden op de wachtlijst.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:56

maar dat zegt ze volgens mij toch ook??

quote: "Indien je niet op de startlijst komt wordt uiteraard het inschrijfgeld terug gestort"

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:58

Ik heb het over afmelding terwijl je op de wachtlijst staat. Zij zegt dat je dan startgeld moet betalen.

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:02

Nee, je hoeft echt geen startgeld te betalen als je op de wachtlijst staat.
Staat duidelijk dat degene die niet op de startlijst staan het geld terug krijgen.
Denk dat je het verkeerd leest.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:07

Evony bedoelt afmelden terwijl je nog op de wachlijst staat, na 1 maart.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:08

Volgens mij lees je het ook verkeerd. :j Afmelden als je op de deelnemerslijst staat na sluitingstijd is wel betalen, op de wachtlijst en niet starten is ook niet betalen.

Ook dan TG > Alleen de mensen die geplaatst zijn staat letterlijk in het berichtje van Christel. :j

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:11

Als je niet op de startlijst komt is niet betalen.

Maar als ik 5 dagen van te voren nog op de wachtlijst sta en ik ga liever op springwedstrijd en ik meld me af van de wachtlijst dan moet ik wel betalen. Zo lees ik en Evony volgens mij ook, het bericht van christel.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:13

Christel zegt dat het niet zo is als ik zei. Ik zei dat als je op de wachtlijst staat en je je afmeld na de sluitingsdatum, omdat je bijvoorbeeld zekerheid wil hebben en dan liever ergens anders een springwedstrijd wil rijden, dat je niet hoeft te betalen. Zo is mijn ervaring ook. Christel zei dus dat dat niet klopte. Oftewel; als je je afmeld na sluitingsdatum en je staat op de wachtlijst moet je ook startgeld betalen.

Edit: inderdaad TG zo lees ik het :j .

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:15

1. Diegene die geplaatst zijn, zijn ten alle tijde startgeld verschuldigd na sluitingsdatum van inschrijving te weten 28-02-2013 indien zij zich willen afmelden vanwege wat voor reden dan ook.

Geplaatst = startlijst.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:17

Logisch, maar dat is nog geen antwoord op de vraag haha.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:19

Natuurlijk wel. Je bent niet geplaatst, dus kun je je afmelden en dan hoef je dus ook niet te betalen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:20

Ja zo zou ik ook denken, was het niet dat Christel zei dat wat ik zei niet klopte. Zoals ik hierboven ook al gemeld had.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:21

Evony schreef:
Madelene je betaald geen startgeld als je op de wachtlijst staat hoor.
En mijn ervaring is dat je na sluitingsdatum kosteloos kan afmelden als je op de wachtlijst staat.

christel82 schreef:
Voor de duidelijkheid: sluitingsdatum van oorspronkelijke inschrijving wordt aangehouden voor afmelding. Dus tot 1 maart kosteloos afmelden.

Indien je niet op de startlijst komt wordt uiteraard het inschrijfgeld terug gestort. Dus niet zoals Evony hierboven schrijft met kosteloos afmelden na sluitingsdatum.

We moeten twee dingen uit elkaar houden:
2. Diegene die desondanks niet geplaatst kunnen worden, hoeven zich niet af te melden, maar krijgen automatisch het startgeld geretourneerd.

Hopend zo duidelijkheid te hebben gegeven.

De deelnemerslijst zal in de loop van volgende week geplaatst worden, omdat wij de ruiters 2 dagen hebben gegeven om aan te geven wel of niet van de mogelijkheid gebruik te willen maken om op 23-03 te willen starten (op volgorde van inschrijving). Dus voor 1 maart moet dit zeker lukken :D

Hieruit maak ik op dat afmelden na 1 maart = betalen. Als je geplaatst bent maar ook wachtlijst.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:22

Ik citeer uit Christel haar bericht:

christel82 schreef:
Dus niet zoals Evony hierboven schrijft met kosteloos afmelden na sluitingsdatum.

En wat zei ik:

evony schreef:

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:39

oohhh allemachtig wat een drama allemaal met de hoeveelheid deelnemers... -O-

Ik sta wel op de startlijst in het M, daar ben ik wel heel blij om, maar het is wel heel erg voor alle anderen.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:28

Indd Bianca. Wat vreselijk balen voor iedereen! Ik sta wel op de deelnemerslijst, gelukkig!!
Vriendinnetje staat ook op de wachtlijst helaas...

Top van de organisatie dat ze voor de B/L een dag extra organiseren. Helaas is dat mijn werkweekend anders had ik ook zo geruild voor een ander.

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:30

@Christel, zijn de parcoursen en hindernissen ongeveer gelijk aan vorig jaar voor de B paarden?

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:31

Wat een drukte met inschrijvingen...

Ik sta gelukkig wel op de lijst voor het L, heb er onwijs veel zin in! Ik kan helaas niet op de 23e starten, anders had ik dat ook wel gedaan om zo nog een plek voor iemand anders te creëren, maar helaas :(

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:14

Ben benieuwd wanneer de mails beantwoord worden..
Heb verschillende mails gestuurd met vragen, kan er met mn verstand eerlijk gezegd nog steeds niet bij datk op de wachtlijst sta terwijl ik twee min na opening heb ingeschreven.. :=

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:24

Ik heb gisteren meteen antwoord terug gehad. Sta op plek 55 en heb om 7.23 ingeschreven. Dus iedereen die daarvoor heeft ingeschreven staat daar voor ;) Ik snap dat wel dropje_90, omdat het selectie voor het regiokampioenschap gaan alle brabantse ruiters voor. Dus die zijn allemaal voor jou gegaan, aangezien er alleen maar brabantse ruiters op de lijst staan.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:24

vind het ook wel raar dat je op de wachtlijst staat als je echt een paar min over 12 ingeschreven hebt. Nu is de B natuurlijk altijd nog erger dan de andere klasses.

Maarja iedereen wilt gewoon eer graag starten na het winterseizoen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:45

Het word nu al vele malen eerder genoemd : Brabantse ruiters hebben VOORRANG , ongeacht de tijd van inschrijven !!!!
(paar minuten over 12 etc) er zijn dus erg veel Brabantse ruiters blijkbaar dat de lijst al zo vol zit, asl ze het oplossen met een extra dag wedstrijd voor het B en L is dat alleen maar Top.