lovecortana schreef:haikelover schreef:Ik heb nog eens even op de site gekeken en zie nou pas dat de wilgen sprong er niet bij alle klasses instaat. Zondag sta ik waarschijnlijk wel gewoon 'vast' bij de wilgen, de zaterdag moet ik nog even kijken. weet iemand toevallig van de BBpony's, Bpony's , Lpony's en BBpaarden zaterdag nog een mooie hindernis?

Miss waterbak? Of elke crosshindernis is wel gaaf vindt ik! Je moet zelf maar kiezen! Of misschien in de ochtend dressuur

maar dat is niet zo spectaculair..
Morgen ga ik met een vriendin de cross lopen en dan zal ik even kijken of de waterbak te doen is, anders doe ik waarschijnlijk de slingerboom en dan zie ik wel welke hindernis ik pak bij de BB pony's CDE en de B pony's AB.
vera_pino schreef:Waterbak is wel heel erg donker voor foto's dan moet je wel een hele goede lens hebben. Hindernis 2 is misschien wel wat en anders kun je op het veld gaan staan voor de waterbak, heb je keuze voor foto's van waterbak, de kuil en de laatste paar hindernissen. Kunt daar altijd veel zien.
Ik wil het liefst maar bij één hindernis staan omdat als ik meerdere hindernissen moet fotograferen de kwaliteit achteruit gaat door het constant in en uitzoomen