_Noor schreef:Maak je foto's vrijdag Bianca?
Dat doe ik waarschijnlijk wel, echter kom ik niet meer thuis dus heb dan geen internet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
mireilledons schreef:tientjeh schreef:Dressuur is normaal altijd op gras en goed te doen! Ben al een aantal jaar jury en kon er altijd nog zelf op en af rijden met de auto. Ook doe ik normaal altijd mee en heb nog nooit problemen gehad.
Haha tientjeh, zelf het terrein af kunnen met de auto is geen criterium hoor sinds ik in wieringerwerf de stlijljury in haar ford ka het crossterrein heb zien verlaten. Tjongejonge, wat kon die vrouw sturen!
mireilledons schreef:Dat zou heel goed kunnen. Mocht meerijden naar het hoofdterrein na een dagje hindernisjury zijn. Hebben offroad parcours gereden. Gelukkig gaat het niet zo regenen als in w'werf. Daar viel 22 mm zaterdagnacht volgens mij.
Weet iemand of de dressuurringen afgelegen en dus rustig liggen, of juist op het hoofdterrein?
, heb het met de patrol uiteraard wel gehad. Was wel even grappig hoor om te doen