[SGW] SGW Oenkerk 28 juli

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re: SGW Oenkerk 28 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 20:12

Saden jullie stonden naast ons! Ik herken je nu! :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 20:35

xRowina schreef:
lovekirsten schreef:
Ik heb gister de hele dag foto's gemaakt, volgens mij heb ik bijna iedereen er wel een keer op staan :)
Ben nog druk aan't uploaden, maar de eersten staan erop!

Ik zie maar 1 foto?

Daar moet je weer op klikken en dan rechts zie je aantal mapjes

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 20:39

Mistid: ik had idd al jullie verhaal van Zuidlaren in het hoofd toen ik je door de springring zag gaan :o

Tessa: toen ik vroeg hoe je ook alweer heette bedoelde ik natuurlijk je achternaam hè ;) Tessa was na twee dagen Warffum wel blijven hangen :D Mooi dat het met die weigering toch nog goed gekomen is!

Puera: ik had met je te doen toen je eraf ging, ging wel een beetje komisch of niet :?

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 20:42

gomir schreef:
Fenny: ik heb nog even bij je staan praten. Had een lichtblauw bloesje aan en vroeg of je nog een beetje wat te doen had.

Aaah was jij dat! Ik had al wel het idee dat je een 'Bokker' was, haha. Leuk!

TessaB schreef:
Op hindernis 1 kwam paard flink terug, hij stond bijna stil en ging toch verder, dat werd genoteerd als goed over hindernis 1 maar met de opmerking dat paard stil stond en verder ging. Bij de rekenkamer werd daar alsnog een weigering van gemaakt. Na overleg met federatie vertegenwoordiger en hindernisjury was het duidelijk dat het niet om een weigering ging, en was mijn resultaat weer goed voor 2 winstpunten! Pfff, dan krijg je wel even de zenuwen zeg...

Sorry voor de zenuwen :o Ik had inderdaad eerst al aangegeven dat het goed was, maar begon toen te twijfelen. Omdat ik via de portofoon niet te lang de 'lijn' bezet mocht houden wist ik niet wie ik hiervoor kon vragen. Via WhatsApp (ideaal trouwens, had mooi een 'cross-groep' aangemaakt met andere hindernisjury's ;) ) zei een vriendin van mij dat ik altijd een opmerking er bij kon schrijven zodat ze mij konden vragen hoe en wat. Maar daar werd dus toen direct een weigering van gemaakt :\ Fijn dat jullie nog even langs kwamen en dat het allemaal opgelost is zo :)

Vanmorgen nog met Hanna en haar bijrijdster naar de crossles geweest. Bijrijdster was stik en stik zenuwachtig, weigerde Hanna ineens met inspringen, meiske scheef op Hanna en met haar hoofd tegen de hindernis paal aan :(:) En ... Weg was het vertrouwen, meiske durfde niks meer te springen. Hebben nog wel paar kruisjes gesprongen en met de cross is ze mooi achter de groep aangereden en heeft ze gekeken. Wel de greppel gedaan en door het water maar dat was het. Heel erg jammer, Hanna vindt crossen helemaal geweldig en kan dit ook heel goed, maar als de amazone heel erg twijfelt en geen vertrouwen meer heeft, dan wordt dat natuurlijk niks. Volgend jaar maar weer!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 20:51

Ik heb ook nog met je gepraat! Je vroeg waar je het beste kon gaan zitten! Jammer dat vandaag bij je bijrijdster het vertrouwen weg was!

Ik vond het een leuke wedstrijd! Snelle uitslagen en alles mooi bij de hand. Het was alleen eerst even zoeken naar de start.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 20:57

DanielleB schreef:
Daar moet je weer op klikken en dan rechts zie je aantal mapjes

Had ik al geprobeerd maar dan krijg ik allemaal foto's uit mei 2012 ;) Niet die van de cross van gisteren.

lovekirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:20

Jaaa, het gaat allemaal een beetje gek met de foto's :o maar nu staan ze er echt bijna allemaal op en als het goed is kunnen jullie alles zien wat er tot nu toe op staat ;)

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:33

Margriet_ schreef:
Ik heb ook nog met je gepraat! Je vroeg waar je het beste kon gaan zitten! Jammer dat vandaag bij je bijrijdster het vertrouwen weg was!

Ik vond het een leuke wedstrijd! Snelle uitslagen en alles mooi bij de hand. Het was alleen eerst even zoeken naar de start.

Oh wat leuk, nog een Bokker dus, haha. Nou volgens mij zat ik daar wel prima, of niet? :P

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 22:52

Die extra zenuwen voor TessaB maakte het gewoon extra spannend joh! ;)
Als je in het regelement leest staat daar bij stilstaan en dan springen weigering, vandaar dat we daar in de rekenkamer vanuit gingen. Maar gelukkig heeft Tessa zelf goed opgelet en hebben we het kunnen oplossen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 01:44

Gomir, er zijn ook een heel aantal die zodra ik de ring in ga, Zuidbroek door hun hoofd hebben spoken. Daar is het heul heul raar gegaan :+

Dwyne, volgens mij heb ik bij jou aangemeld. Marije maakte nog wat opmerkingen over Bokt en Mirthe wel moeten kennen :+

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:57

Er waren wel veel bekenden, trouwens! Mistid, Riannhuh en Saden nog zien rijden. Op 't voorterrein bij de dressuur even gezellig met TessaB gekletst. Jouw oudje doet 't super zeg! Echt een voorbeeld van 'age is just a number'.

Fenny, bij welke hindernis zat jij? Oh, bij H1 dus! Niet goed opgelet, geloof ik. :o

Gomir, tijdens 't vallen dacht ik 'niet weer!'. Vorig jaar Westerbork hetzelfde verhaal.

Lovekirsten, zat jij daar tussen H7 en H8 in de cross?

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 09:56

Haha dat was jij dus! Kon er al geen boktnaam aan koppelen! :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 09:59

volgens mij heb ik maar een handjevol uit het topic herkend of gesproken :o

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 10:13

Oh ja, ook nog even met Bianca gekletst. Ik ben zooo slecht in gezichten. :o

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 10:14

Ik heb alleen de mensen die ik al kende gezien/gesproken van de bokkers haha. Bianca, ze keken wel raar op dat ik daar met een taartvorm rondliep :+

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 10:27

zijn er ook nog foto's gemaakt bij de waterbak? :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 10:39

Raar he Mirthe :+

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 10:51

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 10:58

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:30

Heeft er hier iemand de Leeuwarder courant? Zou die het stuk over SGW Oenkerk kunnen inscannen en mailen naar info@sgwoenkerk.nl?

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:33

Wij krijgen hem vanavond van de buurman, scan het wel even in als ik het niet vergeet..

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:34

Super Fenny!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 14:04

Bvw: ik heb jou ook gezien en herkend vanuit het juryhok :))

Mirthe: dat heb ik niet gezien, maar Zuidlaren stond me nog wel bij. Voortaan maar lokaties met Zuid vermijden ;)

Dwijne: dan ben ik ook nog een paar keer bij jou langsgeweest op het secretariaat :j

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 14:21

Marije heeft het artikel al op Facebook staan! :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 16:01

Ik heb vast ook een hele hand vol Bokkers gezien, maar niet gesproken geloof ik :n
Alleen Marije kan ik me zo herinneren dat ik die ook echt gesproken heb :')