Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LadyF schreef:ingaa schreef:de gene met wie ik samen zou rijden (patserke) heeft dus helaas afgezegd, nog even kijken of iemand anders mee wil alleen zie ik nog niet zo zitten.
Hier mischien nog iemand die samen met mij zou willen rijden? ik rij met een pony.
Jammer ik zit in het zelfde schuitje! Ik zie alleen ook nog niet zitten en zoek iemand die voorop kan rijden.
zie het wel
maaike1991 schreef:Na de sgw clinic op horse event heb ik me opgegeven voor Broekelo,
Maar zie het ook nog niet zitten om alleen te gaan...!
Loetie84 schreef:maaike1991 schreef:Na de sgw clinic op horse event heb ik me opgegeven voor Broekelo,
Maar zie het ook nog niet zitten om alleen te gaan...!
Nou, dan zorg je toch dat je samen gaat rijden met een van de anderen die het niet zien zitten om alleen te gaan? Verder zou ik ook nog wel even afwachten of je wel op de startlijst komt, aangezien je pas laat opgegeven hebt...
Overigens verbaas ik me echt over het feit hoe makkelijk mensen in het algemeen zich opgeven voor een oefencross. Blijkbaar zorgt het woord 'oefen' ervoor dat iedereen denkt dat het heel makkelijk is ofzo. Je gaat toch ook niet na je eerste dressuurles gelijk op dressuurwedstrijd?
Natuurlijk was ik ook doooodzenuwachtig voor mijn eerste cross en ook nu ben ik soms nog wat zenuwachtig als ik in het starthok sta! Maar ik was wel goed voorbereid dmv lessen, wist wat er ging komen en wist wat ik ging doen.
kreeg toen een emmer muesli enz.
Als mijn paard voelt zoals eerder bij het inrijden althans, en zodra hij stottert (weigert/moeite heeft met de hoogte/zwaarte) ga ik m'n plan dan alsnog aanpassen. Maar ik voel m'n paard inmiddels ook heel goed aan.. En ik verwacht niks.. Hij is nu toch ook alweer 21.. en wordt veel minder getraind dan eerst.. Maar het kriebelt teveel om helemaal niet mee te doen
En daarbij weet ik dat hij het sowieso geweldig vind om daar te zijn!