Ik heb nu kwik out beugel en ben er op zich erg tevreden over. Alleen wil ik graag die kunststof beugels met gekleurde zooltjes uit het vorige topic, dus ik dacht dat dit misschien een optie was voor bij mijn springzadel Crossen en springen doe ik namelijk alleen nog maar met veiligheidsbeugels...
viefdepief
Geplaatst: 28-05-12 11:55
Leuke foto Henny
Ik heb mijn bestelde set eens op mijn paard geknutseld
_lautje_
Geplaatst: 28-05-12 12:29
Stippen!!! Erg tof vief! Je hebt juist andersom dan bij mij.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 28-05-12 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt
viefdepief
Geplaatst: 28-05-12 12:32
Hij is geïnspireerd op jouw stippenset Omdat ik die zo gaaf vind!
Stal_fiore ik heb jullie nieuwe set gister in real life gezien. Vond het er erg leuk uit zien! Lekker fris, dat geel. Vief is ook lekker creatief geweest. Ook mooi! Ben benieuwd naar de foto's van de set in het echt.
Thanks allemaal Ben echt benieuwd hoe het in het echt is! Ik kon zo snel bij de polypads alleen lichtroze vinden.. Maar moet bekennen dat ik de site ook wat onoverzichtelijk vond
Jetske
Geplaatst: 28-05-12 18:17
Supergaaf Vief!
Staat echt mooi margriet!
Loetie: Ik heb lang met kwik-out beugels gereden en heb nu sinds kort nieuwe beugels (bow balance van sprenger) waar ik maar wat blij mee ben! Ik vond die kwik-outs namelijk behoorlijk zwaar en daarbij werden ze ook nog eens glad. Maar die ik nu heb zijn alleen geen echte veiligeheidsbeugels. Wel echt super fijn! (enne ... vandaag mee gevallen, maar niet blijven hangen )
Ik zie niet helemaal hoe de beugels in jouw link werken. Maar voor eventueel iets anders; ik heb aan het zadel van een van mijn pony's een ander paar veiligheidsbeugels gehad. Die ik persoonlijk wel fijner. Was een soort variatie op die kwik outs, maar dan klapt niet de hele onderkant van je beugel mee als je valt. Voordeel is ook dat je er wel een ander soort beugelblokje in kan doen als je wil.