Laura, wat ontzettend sneu allemaal voor je. Maar als hij je nu niet wil steunen in moeilijke tijden dan zal hij dat straks waarschijnlijk ook niet doen (en misschien valt het allemaal wel mee hoop ik voor je). Kris: NU bellen.
Heb ik eindelijk de moed verzameld, bel ik, hebben ze pauze tot 13:00. Weet niet of ik straks nogmaals durf te bellen
sanurie
Geplaatst: 25-04-12 12:46
Laura: Neee, dat ook er nog eens erbij. Hopelijk valt het mee
Haha ik heb ook een soort van de vlag uitgehangen dat me broertje ook er mee stopt. Ik liep me altijd rot te rennen voor hem. En zelf weer meer trainen. Denk dat voor Urban op zich ook wel fijn is. Me broertje en me moeder reden altijd maar 1x in de week, dus niet heel veel last van. Mijn moeder reed altijd alleen op maandag, en dan reed ik zelf ook. Maar dinsdag reed me broertje dan, dus extra training dagje er bij Nu me vader nog er af krijgen Maar dat gaat hem denk niet worden, het is namelijk eigenlijk mijn pappa zijn paard.
Jeetje Lau, dit ook nog eens erbij. Hoop natuurlijk dat het niet zo is, maar idd wat Magreet ook al zegt.. Als hij je nu niet wil steunen, juist in deze zware tijd. Sterkte meid. Nog wat van vos gehoord Karen vandaag?
Het is idd C'ray rijden of naar Badminton Bianca, moet kiezen. Dank je voor de datum Corbst, heb dus echt scheel gekeken. Sta op de wachtlijst voor het M als 13e ofzo.. Denk daarom niet dat ik M kan starten en toen hoorde ik van die busreis naar Badminton.
Net lekker lange bosrit met Sim gemaakt, maar goed ook dat we vanochtend gegaan zijn want weerbericht voorspelt weinig goeds. Hebben jullie buiten les? Hoop voor jullie dat 't door gaat!
Vervelend Kris.. Sannn: Lekker dat je nog even met mooi weer buiten hebt kunnen rijden!
Wij gaan straks met Woll 'even' op en neer naar Beilen, voor haar 2e behandeling. Ze loopt lekker, dus hoop dat het van binnen ook allemaal netjes weggetrokken is.
AntheaV
Geplaatst: 25-04-12 13:11
Kun je alweer genieten van het Drentse landschap Vief Balen dat je helemaal naar Beilen moet, maar het is voor een goed doel! Hopelijk is Wolles helemaal goed
Sannn: Fijn dat je nog even lekker door het bos kon rijden! En ik zou ook voor Badminton gaan!
Sannnn, wat heerlijk zeg. Ik wil binnenkort ook weer een lekkere rit maken En de les is buiten ja Als het slecht weer is, gaat het niet door. Voor mij wordt het dan sowieso een nat pak want wil wel rijden.
bvw
Geplaatst: 25-04-12 13:14
Vief succes! Sannn ik zou lekker naar badminton gaan Kris het is 13.00 uur geweest...
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-12 13:14
Kijk er echt naar uit Anthea Maar dacht doe het nog maar even voordat we gaan verhuizen, want dan is het helemaal niet meer te doen..
Wat voor behandeling, Vief? En helemaal in Beilen Toch niet toevallig naar Rieks van AA & Hunze, he? Sannn, Ik stem ook voor Badminton Laura had ik al gesproken Kris, Heb je nu al wel gebeld?
Degene die tegenover me zit verhuisd van plek en ik krijg dinsdag een nieuwe collega tegenover me, ik ben benieuwd!
Sannnn
Geplaatst: 25-04-12 13:15
Mannelijke collega? Ik wil eigenlijk ook naar Badminton haha, maar moet ff kijken of ik dan wat kan regelen met stage. Succes Vief!
Ja, ipv een vrouwelijke... Heb liever een man tegenover me Met voorstellen zag hij er iig appetijtelijk uit
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-12 13:18
Die ken ik niet Mootje, moet ik daar blij om zijn of vanwaar je ?
Ze is een paar weken geleden behandeld door Albert van Es. Daar gaan nu weer naar terug. Vorige keer was in Veenhuizen, dus dat maakt qua afstand ook niks uit. Hij had toen een fistel (ontsteking) gevonden en hij wilde haar met een paar weken graag nog een keer terug zien, dus vandaar
Nice Mootje! Heb al drie keer gebeld, de eerste keer waren ze lunchen, de tweede keer in gesprek en zojuist nemen ze niet op. Vief, dat is een lekker eindje rijden iig! Sannn, ik stem ook voor Badminton
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-12 13:25
Haha vandaar Grappig!
Omdat nog steeds niet iedereen hier in een jasje van mij rond rijdt... Ik heb weer een hele mooie binnengekregen..
muts_marijke
Geplaatst: 25-04-12 13:25
Hoi hoi
Ik ben weer binnen. Je mag 2 uur niet naar binnen en ik ben iets langer weg gebleven voor de zekerheid.
@ Laura dat ga je toch niet menen... door Rim???!!! Waarom, jullie zijn zo'n leuk stel. Dikke knuffel iig. @ Kris goed dat je belt. En nu blijven bellen!
Ik heb alles in huis open staan, ff luchten. Heb net Quinto (herdershond) gewassen die aap heeft in zo'n baggersloot gelegen. Hij was in 1 keer zwart... ruikt nu weer lekker. Maar hij kijkt me niet meer aan.