Heb jou niet gezien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Finlandia schreef:Roxxiejj schreef:Je moet de serie beginnen met een vette fotoHenry van Arem heeft wel direct mijn foto bovenaansuper foto
![]()
Voor de andere fotograven: ik was nummer 7 op zondag, bonte koe met lichtblauwe setIk heb nog een foto van de sprong zelf, laat maar ff weten of je die wilt hebben.
CaKa, tientjuh, heb de foto van jullie er ook bij gezet: http://www.facebook.com/VanAremPhotography

). Ik denk dat ik in Westerbork wel probeer om er in draf in te gaan, hopelijk schrikt ie dan niet van de spetters haha
en dit leek meer op B dan BB
Loetie84 schreef:Ik vond het springparcours (zaterdag) overigens behoorlijk aan de maat staan. Lag dit aan mij of delen meerdere mensen die mening? De oxers stonden goed uit elkaar en waren ook vrij hoog (voor SGW begrippen dan). Eenmaal in het parcours vond ik het wel meevallen, net zoals riannhuh zegt, maar ik kreeg vrijdag met verkennen toch even kriebels. Ik spring namelijk altijd eerst BB voordat ik B starten dit leek meer op B dan BB

Laurahh schreef:Goh, ik vond het al zo vreemd dat in het vorige topic niemand reageerde![]()
Ik heb van 11 tot 2 bij de finish gestaan en daar gefotografeerd, foto's zijn op mijn site te vinden![]()
Heb van nummer 4 t/m 93 iedereen erop staan.. Kan ook zijn dat ik meerdere gelukte foto's heb en die niet op de site staan, dan moet je ff pb'en![]()
@Marijke, wist helemaal niet dat je er was!
Romana01 schreef:ff een voorproefje, dit is pas 67 foto's van de 280. Dus sta je er niet tussen, dan is er nog steeds hoop
https://picasaweb.google.com/1116631157 ... arkelo3103
Loetie84 schreef:Ik vond het springparcours (zaterdag) overigens behoorlijk aan de maat staan. Lag dit aan mij of delen meerdere mensen die mening? De oxers stonden goed uit elkaar en waren ook vrij hoog (voor SGW begrippen dan). Eenmaal in het parcours vond ik het wel meevallen, net zoals riannhuh zegt, maar ik kreeg vrijdag met verkennen toch even kriebels. Ik spring namelijk altijd eerst BB voordat ik B starten dit leek meer op B dan BB