hahaha idd... of zonder dat het een pamela idee wordt!
texelse
Geplaatst: 26-04-12 20:46
dit is weer heerlijke praat voor de stille meelezers!!! de halve fruitschaal komt voorbij!! Ik ben geen appel, geen peer, maar een beetje banaan (af en toe een beetje krom als m'n rug niet meewerkt), maar het meest ben ik een ouwe bes!!
muts_marijke
Geplaatst: 26-04-12 20:49
Maar hoe kun je nou tegelijk een banaan en een bes zijn... een banaan is lang en dun en een bes klein en rond
haha, de hele fruitschaal komt voorbij. Ik ben zelf een zandloper, vrij brede heupen, smalle taille(echt smal) Boezem valt ook wel mee maar wel brede schouders....
Misschien staat het wel ergens hoor, maar ik zag een polo in een ander topic staan die ik wel fijn vond om mijn crossen mee te gaan rijden, echter wat houd het in? staat er een logo op ofzo, zoja wat? hahaha sorry hoor
Volgens mij was het bedoeld voor de regelmatige sgw posters en niet een algemeen bokt iets. De eerste bestelling werd ook al veel uitgebreider dan de eerste opzet was. Voor mij toen een reden om niet te bestellen en nu ook niet.
texelse
Geplaatst: 27-04-12 15:19
Roos, eens! Het is/was bedoelt voor een bepaalde groep bokkers, een harde kern, met wat minder hard er om heen. Tenminste...... zo heb ik het begrepen. En als iemand het logo niet kent, dan.................... (sorry, waar bemoei ik me nu weer mee.... )
Mireille: ik ben ook geen "hardekernlid", maar ik post hier wel regelmatig, en dat is met jou ook zo denk ik. Maar vraag me niet waar de grens loopt.....................