[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:05

Wat een weertje!! 8-) 8-) Goeiemiddag!

Zijn er nog cc gangers??

Wij hadden springles vanmorgen. Perfect vloog er fijn overheen, ze heeft leuke complimenten gekregen. :)
Maar toch blijft het moeilijk dat ik het zelf allemaal zo precies goed wil hebben. Moet gewoon eens lekker gaan rijden inplaats van miepen over een landing of bochtje.
Vanavond maar terug voor tessa, had er even geen energie meer voor. :P

_Noor

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:11

Ik, Daniëlle. Hoop dat het wat wordt.
Fijn dat het springen goed ging.

De vloer is (allang) droog, dus ga nog even wat doen en dan straks Jer wassen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:15

Dressuur??
Veel succes!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:16

Goedemiddag dames en heer! *D

alle CC-gangers dit weekend heel veel succes :D
@danielle super dat de springles goed ging! nu nog je eigen knop om maar dat is soms best moeilijk ;)
@snoek fijn dat Vorstin naar een mooi plekje bij vrienden gaat. sterkte met het afscheid!
@lielle hopelijk geeft de foto wel duidelijkheid
@mistid hopelijk gaat de revalidatiearts uitkomst bieden
@anne de uitslag klinkt positief! hopelijk komt vies er bovenop met de training
@suikermeisje succes in hernen!

Moeders heeft wedstrijd dus ik mag vanavond weer groomen op de 40+ in Bunschoten! :D Daarna oppassen.. Centjes verdienen :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:23

Yep. Dressuur.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:45

Is er 40+ dressuur in Bunschoten vanavond? Veel plezier!
Noor en overige cc gangers succes. :)
Snoek fijn dat ze nu verkocht is naar het huis wat je voor ogen had! Sterkte met afscheid nemen..

Heb lekker dagje, vanochtend alle boodschappen gedaan en ben net thuis van het ziekenhuis. Nu even lekker eitje maken voor op brood en dan met vriendin samen naar Lunteren, even spelen met de cross hindernisjes voor de vorst begint. :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 13:57

zo henny jij was ook nog laat op de pc. of was je aan het werk?
texelse jij bent actief
renske gaat een paarden dagje maken
sussie gaat een dagje naar antwerpen
sultank gefeliciteerd met je puntjes
suikermeisje. Dit was een feest zo rond 1u afgelopen. Vanvond ga ik uit weet ook niet hoelaat het dan gaat worden
lielle het gaat dus iets beter.
danielle heeft een lekker springlesje gehad
sann veel plezier in lunteren

zo 9uur opgestaan (best netjes zo na laat in bed)
paarden al gedaan, vanmiddag even rijden en nog lesgeven.
en net rondje met de hondjes gelopen. mijne los gehad gaat papa van een afstandje roepen dus hij vliegt op pa af. ik weer roepen komt hij weer giga hard naar ons gerent.. nu liggen ze allemaal te slapen.
het wordt goed koud hier. zon is al weg en behoorlijk mistig en het is ook maar 0 graden

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:01

Itsme: het is hier stralend weer. Wat jammer dat het bij jullie mistig is. Dat klinkt ook niet hoopvol voor de lessers bij Rob.

Ik heb net een geit in laten slapen. Wilde al tijden niet eten. Geen idee waarom niet. Ze was al redelijk oud (10 jaar), maar ook weer niet stok. Vind het toch wel verdrietig: haar hele leven hier gelopen, de geit met de mooiste kop in de kudde. Ik heb er wel nog verschillende dochters van, dat is dan wel weer leuk.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:20

Wat sneu zeg :(:) Fijn dat er nog nakomelingen rondhuppelen, heb je een mooi aandenken aan haar.

Hier ook nog koud, maar zonnig weer!

Zit enorm te twijfelen over de sgw dit voorjaar.
Ik denk dat ik de sgw wedstrijden even laat schieten, en 1 keer per maand een training meepak om er een beetje in te blijven.
Mijn paarden zijn op het moment super fit en de wedstrijden gaan net zo lekker. Wil er wel weer eens uithalen wat erin zit, in plaats van rond blijven hobbelen in de B/L.
Als het dressuurdoel dan is gehaald wil ik het najaar de sgw weer oppakken. In het najaar zijn de wedstrijden ook meer hier in de buurt, dat is voor mij beter te regelen.
Gaat ongetwijfeld moeilijk worden want ik verheug me er zo op!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:25

Dat is een moeilijke beslissing Danielle. Maar het is wel waar dat als je ook gaat crossen, dat het toch moeilijker wordt om de andere disciplines fanatiek mee te pakken.
Maarrrrrrrrrrrrr het is zo leuk die SGW wedstrijden :D . Nog twee maandjes wachten voor ons!

Ben aan het strijken. :(

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:43

wij hadden zon, nu kwam de mist op maar het viel nog erg mee.

Heerlijke training gehad, Rob wil m'n paard kopen :O hij zei ik ben verliefd op de paard hou maar hier :+
hij sprong lekker, kwamen wat bokken uit omdat hij zo vrolijk werd. Ook de bomenwagen gesprongen, durfde zelf niet zo goed maar hij zei dat het kon, en dat kon ook :P
zei die later, maar jij mag ook hier blijven, kun je vegen? Dus ik zei, jahoor en mesten en longeren. En toen zei hij; er moet ook gereden worden hoor :P

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:52

Gosh, wat kletsen jullie weer een eind door.

Mijn plannen zijn gericht op juni (Vinkega/Ermelo) daarna zien we weer verder.
Moet ook rekening houden met de CEI wedstrijden van Yvonne.

Ga in april de regio SGW trainingen doen en verder veel oefenen met springen. Spring- en dressuurwedstrijden doe ik niet meer aan (voorlopig dan zeker even niet).

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:56

Snoek @ wat fijn voor je !!!! Toch een beetje een nieuw begin nu voor jou om op zoek te kunnen naar een ander paard.
Mistid @ wat jammer dat er nog niet echt iets concreets is uitgekomen.
Suikerm@ welkom... :D
Noor @ je bent goed bezig !!!!
Lielle @ oeehhh...dat klinkt toch al wel heel serieus met je rug... :\
Danielle @ ik snap je keus, ik wil ook om die reden voor het sgw seizoen begint mijn punt in het Z1 proberen te halen, daarna word het alweer steeds drukker met de trainingen ed.

Ik ben lekker wezen stappen in Brothers gisteren, vanavond misschien weer ergens heen en even geen wedstrijd weekend dit keer. :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:07

Een weekend geen wedstrijd is ook wel eens lekker!

Inderdaad, moeilijk te plannen...
En daarnaast vind ik het ook moeilijk om ze in alle disciplines op niveau te houden. Het is of het een, of het ander. Anders wordt het maar zo half werk.
Denk dat ik er nu maar gebruik van moet maken dat het fijn loopt, zou zonde zijn als ik dat nu weer laat zitten.

Suikermeisje, fijn dat je training goed ging!
Haha heb je de nieuwe baan aangenomen? :Y)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:08

Is ook wel eens fijn toch bianca ;) Al je Z debuut gepland?
Ruud: zou leuk zijn om weer eens lekker te crossen! Ga je dit jaar nog trainen bij Alice?
Noor is druk in het huis bezig ;)
Danielle: kan ik me voorstellen hoor! Doe ik dit jaar (noodgedwongen) ook, ik zit tot en met juli met mijn stage in zwolle, 40 uur in de week. Dus paarden zullen iets minder zijn, ipv dan te gaan crossen ga ik met Beat lekker springen. Hoeven ze toch net iets minder in conditie voor te zijn. Voor mij scheelt het wel dat ik met dressuur door kon starten naar het M1, ik ga van de zomer pas weer met Beat op dressuur denk ik als ik haar echt weer helemaal voor elkaar heb voor het M.

Vanochtend al lekker de paarden beweging gegeven, Beat getraind in westerbork (ze zijn al met de cross bezig zag ik, al druk aan het bouwen van hindernissen) en Ruby net even hier in de bak, al was die voor het mooie nog te zwaar dus Ruby mag morgen mee naar westerbork en dan rij ik beat lekker buiten.
Ga nu gezellig de stad in met een vriendin, schoenenjacht :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:11

Middag :)

Texelse en Noor zijn keihard bezig geweest in huis!
Suikermeisje, welkom nog!
Shanouk, gefeliciteerd met de verkoop!

Ik heb gister eventjes gereden en ik laat mijn zusje dinsdag gelijk een afspraak voor mij maken bij de manuele therapeut. Ik zit vast! Ben ook al zeker 3 maanden niet geweest omdat hij de MRI wilde afwachten.
Afbeelding
:D

Ik heb vandeweek ook een tv gekocht. Meteen goed aangepakt en heb nu een mooie flatscreen staan :+: . Nu de rest nog want ik wil wel gewoon tv kunnen kijken en niet persee de zender die mijn ouders kijken, anders kan ik beter bij hun in de huiskamer gaan zitten.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:32

@Evony, zit wel in de planning. Ben 3 maart daar voor de oefencross. Ben nu vooral met springen bezig bij Arno Zegers. In 3 lessen zo verschrikkelijk veel verbetering, bijna eng gewoon :P. Maar wederzijds vertrouwen is weer een paar 100% procent verbeterd.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:45

Internet is erg traag, probeer vanavond foto op Facebook te zetten. Vanmorgen om 10 uur al -21, dus wat heb ik aan. Ondergoed, thermoondergoed, skibroek, gewone sokken, skisokken, wollen sokken, skipully, fleecevest en daaroverheen en gewatteerde overal. Plus muts, thermohandschoenen en skihandschoenen. En dan is het de bedoeling dat je je ook nog goed kunt bewegen. Vanwege de kou niet zoveel foto's maar ik kan jullie wel zeggen dat ik en een blauwe komt heb en een gigantische bikkel ben. Rest volgt.
Noor, succes en ik wacht op je belletje.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:07

Klinkt als een ideale vakantie Margreet :') . Veel plezier aan zorg dat je vingers er niet afvriezen!
Ruud: leuk dat je zo'n verbetering ziet. Zal mooi zijn als je weer aan de slag kunt.
Suikermeisje: leuk dat het goed ging!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:37

daNiielle_ schreef:
Een weekend geen wedstrijd is ook wel eens lekker!

Inderdaad, moeilijk te plannen...
En daarnaast vind ik het ook moeilijk om ze in alle disciplines op niveau te houden. Het is of het een, of het ander. Anders wordt het maar zo half werk.
Denk dat ik er nu maar gebruik van moet maken dat het fijn loopt, zou zonde zijn als ik dat nu weer laat zitten.

Suikermeisje, fijn dat je training goed ging!
Haha heb je de nieuwe baan aangenomen? :Y)

:+
Heb geen auto, die 25km is wel te doen, maar niet zonder auto :P

Danielle, dat is erg lastig ja, maar het is ook wel erg belangrijk dat je doet wat je ook leuk vind :j

Ga zo even de foto's uploaden :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:40

Wel bijgelezen maar niet echt wat onthouden.

Ik heb besloten noooooooit meer alcohol te drinken :Y)
Althans niet in grote hoeveelheden :+
Feestje was super. Lag om half 7 op bed, helaas om het half uur eruit voor een run naar de wc. Gelukkig heb ik een geweldig vriendje wat mij top verzorgd.
Moet zo nog rijden want morgen vroeg concours...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:41

@ Suikermeisje leuke schimmel heb je!
@ Noor succes
@ Annetje krijgt Vies niet een hele andere kleur na het scheren bijvoorbeeld?

CC gangers succes.
Ik heb vanmorgen gejureerd en net cupcakes gemaakt. Straks een avondje op mijn nichtje passen en als het goed is krijgen we PIZZA :D .
Morgen ga ik weer een paar rondjes op de schimmel. Verder is het hier heerlijk weer. Zonnetje staat er goed bij..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:43

Oef Lau, sterkte :(:) vriendin van mij kan heel slecht tegen veel drank, die hangt dan ook de hele dag boven de pot :r

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:45

Gekke is dat het nog nooit eerder heb gehad en dan meer had gedronken. Maar heb de laatste 3jaar gewoon niet meer zoveel gedronken als gisteren.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:59

hij sprong de in-uitjes te groot ging niet helemaal oke, toen moest hij even gek doen achteraf :P