Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik was na hindernis 1 toe dus mijn controle kwijt voorderest vond ik haar superfijn en ze was lekker fit om zo maar te zeggen. En toen de cross, toen ze de inspringhindernissen al zag staan was ze bijna niet te houden ze vind het zo superleuk! Bij H1 een beetje een twijfel en voor de rest superfijn gereden, wel een beetje op save omdat ik het echt een pittige cross vond! En dan maar een paar seconden buiten de tijd maakt me niks uit. Maar de cross foutloos door gekomen met 10 sec. over tijd nergens een alternatief genomen en dus 4.0 strafpunt als ik dat niet had gehad en dat balkje niet wasik 1e geweest maar ik heb heerlijk gereden en mijn pony voelde echt superfijn aan! En daar gaat het om, het nk lukt toch nietmeer en we gaan gewoon volgend jaar weer lekker rijden! En alsnog een 4e plaats dus mag echt niet klagen.

. Hopelijk in Bathmen voor de herkansing en anders op naar Chaam. En de betere verslagen, super gedaan!

SGWuppie schreef:Thanks allemaal! Krijg al het hele weekend sms'jes, mailtjes, telefoontjes, zo leuk! Vanmorgen de Paardenkrant aan de telefoon, als het goed is staat er woensdag wat in!!
Dit was inderdaad de laatste cross van het seizoen. Maar ik heb er eigenlijk niet een héél slecht gevoel aan over gehouden. Lijntje bij de waterbak was gewoon moeilijk en Jer is zo ontzettend vooruit gegaan dit jaar dat ik toch een goed gevoel heb over het afgelopen seizoen (niet over de val, laat dat duidelijk zijn
). 
caro29 schreef:Ik zie op achterhoekfoto.nl waar Lielle haar laatste foto van heeft geplaatst nog meer bokkers staan. Oa evie en geloof Noor en Bianca. Ik helaas niet beide schimmels die voor mij zaten wel en degene die na mij kwam. Wel leuke foto's ook van de sfeer!
caro29 schreef:Bedankt voor de tip. Staan veel foto's op. Heb Bianca en Margriet al weer gespot. Staat op alfabetische volgonde dus ik zit ergens achteraan.
Ik zie wel een mooie foto van mij op H3. Eindelijk een hele mooie foto. Jammer van de prijzen
dat ga ik dus echt niet doen en foto printjes zijn zolangzamerhand al een beetje uit nietwaar ??? iedereen flikkert alles op facebook ed......dan bestel ik maar niks..... caro29 schreef:Ik zie op achterhoekfoto.nl waar Lielle haar laatste foto van heeft geplaatst nog meer bokkers staan. Oa evie en geloof Noor en Bianca. Ik helaas niet beide schimmels die voor mij zaten wel en degene die na mij kwam. Wel leuke foto's ook van de sfeer!

SGWuppie schreef:Thanks allemaal! Krijg al het hele weekend sms'jes, mailtjes, telefoontjes, zo leuk! Vanmorgen de Paardenkrant aan de telefoon, als het goed is staat er woensdag wat in!!
)_Noor schreef:Annemiek, goeie bijleesactieDit was inderdaad de laatste cross van het seizoen. Maar ik heb er eigenlijk niet een héél slecht gevoel aan over gehouden. Lijntje bij de waterbak was gewoon moeilijk en Jer is zo ontzettend vooruit gegaan dit jaar dat ik toch een goed gevoel heb over het afgelopen seizoen (niet over de val, laat dat duidelijk zijn
).