Misschien kom ik je nog wel tegen SplashIsLief. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien kom ik je nog wel tegen SplashIsLief.
Dus als je een blauw gevaarte ziet lopen...
Sorry Paul, was een beetje te enthousiast inderdaad.
Paul_H schreef:Nu staat de B-paarden voor zondag wel op internet. Maar de L- en de M-paarden nog niet. Volgens mij moeten we gewoon een beetje geduld hebben of doen alsof we dat hebben, volgens mij doen de mensen daar in (en om) Breda hun stinkende best om de lijst op te stellen en beschikbaar te maken.

SplashIsLief schreef:Ik start in de B, maar de kans is erg groot dat ik de cross aan het lopen ben als jij aan het crossen bentDus als je een blauw gevaarte ziet lopen...
start onder nummer 49 zo gauw ik gezien heb vanmorgen!

Ik mag henny haar man lenen

.
Geweldig!
Heb er 1x in Etten Leur 1 gereden maar dat was vanaf dat witte bruggetje dus hij kon eigenlijk ook niet anders! 
hennydehart schreef:Whahaha!Geweldig!
Maar daar zit ik nou net ook ff mee Manic...Heb er 1x in Etten Leur 1 gereden maar dat was vanaf dat witte bruggetje dus hij kon eigenlijk ook niet anders!
Hoop dat hij dat ook denkt met de afsprong in PH!
We gaan er gewoon voor! Zal wel rustig laten zakken worden met de hoogte...
maar we gaan ervoor en zien het wel
AnneMieKe_89 schreef:Ik geloof ook zeer zeker dat ze heel hard hun best doen om de lijsten zo snel mogelijk op internet te krijgen. En ik weet ook een beetje hoe onwijs veel werk het is omdat we zelf elk jaar een heel groot concours organiseren. Maar die lijsten staan er zelfs 10 dagen van te voren op.
Dit is voor een SGW wel gewoon heel erg laat..
venga schreef:Op zaterdag. Stalgenootje zou eigenlijk op zondag rijden, maar wilde wel samen met mij gaan, dus als ik er op zaterdag bij zou kunnen (gelukt dus!) dan wou ze ook wel op die dag. We gaan jullie dus niet treffen helaas!! Maar wel veel succes alvast voor jouw stoere crosspaard en haar net jouw net zo stoere bijrijderFF, op welke dag start je?
!