[SGW] voorbespreking SGW Princenhage 15 en 16 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElineThera

Re: voorbespreking SGW Princenhage 15 en 16 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:59

Ik doen alleen mee in de BB dus hoef niet te dressuren, maar toch zeker fijne spring en crosstijd. :) Misschien kom ik je nog wel tegen SplashIsLief.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:07

Ik start in de B, maar de kans is erg groot dat ik de cross aan het lopen ben als jij aan het crossen bent :)) Dus als je een blauw gevaarte ziet lopen...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:23

:D Sorry Paul, was een beetje te enthousiast inderdaad.

@Eline, lief! Ik heb de stille hoop dat ik henny haar voorlezer even mag lenen, maar ken die prooef eigenlijk ook wel redelijk uit mijn hoofd (maar om hem dan ook echt uit mijn hoofd tijdens een wedstrijd te rijden durf ik niet zo aan, stom he?)

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:16

Nu staat de B-paarden voor zondag wel op internet. Maar de L- en de M-paarden nog niet. Volgens mij moeten we gewoon een beetje geduld hebben of doen alsof we dat hebben, volgens mij doen de mensen daar in (en om) Breda hun stinkende best om de lijst op te stellen en beschikbaar te maken.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:23

Ongeduldige Paul :D

Als ik mee zou doen zou ik nu ook de hele tijd zitten te F5-en :j

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:30

Ik geloof ook zeer zeker dat ze heel hard hun best doen om de lijsten zo snel mogelijk op internet te krijgen. En ik weet ook een beetje hoe onwijs veel werk het is omdat we zelf elk jaar een heel groot concours organiseren. Maar die lijsten staan er zelfs 10 dagen van te voren op.

Dit is voor een SGW wel gewoon heel erg laat..

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:39

Paul_H schreef:
Nu staat de B-paarden voor zondag wel op internet. Maar de L- en de M-paarden nog niet. Volgens mij moeten we gewoon een beetje geduld hebben of doen alsof we dat hebben, volgens mij doen de mensen daar in (en om) Breda hun stinkende best om de lijst op te stellen en beschikbaar te maken.

*gaat gelijk kijken*

9:21 dressuur, 10:40 springen en 11 uur cross :)
fijne tijden, had er al rekening mee gehouden dat ik wss vroeg moest starten!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:40

SplashIsLief schreef:
Ik start in de B, maar de kans is erg groot dat ik de cross aan het lopen ben als jij aan het crossen bent :)) Dus als je een blauw gevaarte ziet lopen...

En als je dan een blauwe gek voorbij ziet komen ben ik het :)) start onder nummer 49 zo gauw ik gezien heb vanmorgen!

Manic; ik doe het regelmatig op een dressuuurwedstrijd, brengt mij in me hoofd heeeel erg veel rust en concentratie maar heb het voor het ook met zenuwen gedaan op een clubkampioenschappen (nep) en dat ging zo goed dat ik het regelmatig doe. Maar zeker niet gek dat je dat niet zo aandurft hoor. Proef kennen en voorgelezen worden is ook zeker wel fijn en top dat je voorleesprobleempje is opgelost. :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:35

@ Manic, nouuuu vooruit je mag m'n man ff lenen! Hij leest heel duidelijk dus komt zeker goed ;-)
Ik ga ook de cross tussendoor lopen hoor! Tijd zat!!!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:45

10.45 dressuur 11.54 springen...ik dacht eerst lekker, niet zo overdreven vroeg.
Maar ik redt het nooit om tussendoor de cross te lopen, jammer.
Dus ik moet alsnog mega vroeg weg. Ik woon namelijk te ver om zaterdag ff op en neer te rijden.
Maar goed, vroeg op hoort een beetje bij het crossen, dus we gaan zaterdag gewoon vroeg het nestje in. En dan zondag vroeg op pad!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:54

@ FE, Wel vaag zeg! Zoveel verschil in zaterdag en zondag!
Ik start op zaterdag in de B en dressuur 10:17, springen om 14:38 en cross om 15:07! Dat is voor mij omdat ik zover weg woon ook super relaxt!
Had voor jou dus ook veel beter geweest!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:58

Hebben jullie het weerbericht gezien???
Vrijdag en zaterdag strak blauw met zon en 17 graden!!!!!!!!
Whoehoe *\o/* :))

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:36

*\o/* *\o/* Ik mag henny haar man lenen :D *\o/*

En weersverwachting had ik gezien ja, top! Heb nu alweer genoeg van de regen. Heb er zin in!!

Nog even op de afsprong studeren. Ligt die boom er nu wel of niet op? Heb ze wel vaker gereden, maar dat is inmiddels al een poos geleden en paard sprong er altijd een beetje overdreven overheen ;)

Rustig aanrijden en laten zakken, of?

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:43

@henny, dat had inderdaad ideaal geweest.
Maar het valt nu ook nog mee hoor.
Half 8 van stal weg, dan ben ik daar 9 uur, uurtje cross verkennen en dan kan ik optijd op mijn paard zitten voor de dressuur.
Na de dressuur kan ik rustig mijzelf omkleden en Edge ook ;) .
Daarna rustig springparcours verkennen en hop, weer aan de bak!
Alles vlot op elkaar maar daardoor wel optijd weer richting huis, is voor manlief en zoon wel weer gezellig.
Ik heb er echt enorm zin in! *\o/*

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:58

Ben ik de enige idioot die geen startlijst voor de B paarden kan vinden? Zie alleen een lijst voor de pony's.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:00

Haha! lekker subtiel over jezelf pol013. ;)
Op startlijsten staat een lijst voor de ponys en 1 apart voor de paarden', die staat er direct onder.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:07

Ik heb een nacht overgeslagen dus ik vergeef het mezelf ook meteen hoor :o
Ga gelijk op startlijsten kijken.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:23

Ik heb een zee van tijd tussen dressuur en springen/cross. Maar mag niet mopperen, ben blij dat ik er zo laat nog bij kon hoor..Alleen wel jammer dat stalgenootje en ik zo vlak na elkaar moeten crossen dat we elkaar niet kunnen helpen (zij moet bijv beschermers wisselen). Ik ga dus nog even kijken of ik een groom kan vinden. Mijn vaste groom is er alleen in de ochtend.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:55

Whahaha! _O- Geweldig!

Maar daar zit ik nou net ook ff mee Manic... :? Heb er 1x in Etten Leur 1 gereden maar dat was vanaf dat witte bruggetje dus hij kon eigenlijk ook niet anders!
Hoop dat hij dat ook denkt met de afsprong in PH!
We gaan er gewoon voor! Zal wel rustig laten zakken worden met de hoogte...

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:55

hennydehart schreef:
Hebben jullie het weerbericht gezien???
Vrijdag en zaterdag strak blauw met zon en 17 graden!!!!!!!!
Whoehoe *\o/* :))

Jaaaa *\o/*

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:58

Klinkt super dat weer :)

een afsprong maak ik me geen zorgen over, die heb ik deze zomer volop kunnen oefenen, maar die zal misschien niet in de BB voor komen. Ons doel is om de cross eens rond te komen, in Lisse met ons debuut hebben we samen een glijer gemaakt.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:04

hennydehart schreef:
Whahaha! _O- Geweldig!

Maar daar zit ik nou net ook ff mee Manic... :? Heb er 1x in Etten Leur 1 gereden maar dat was vanaf dat witte bruggetje dus hij kon eigenlijk ook niet anders!
Hoop dat hij dat ook denkt met de afsprong in PH!
We gaan er gewoon voor! Zal wel rustig laten zakken worden met de hoogte...

wij hebben sinds kort een afsprong in de bak, dus ik heb redelijk geoefend. ik ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat, door mijn studie rij ik alleen in het weekend en mijn zusje traint m door de weeks.. vind het echt heel spannend, vooral omdat ik de vorige keer gevallen ben en niet zo goed meer durf :P maar we gaan ervoor en zien het wel :)

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:06

FF, op welke dag start je?

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:15

AnneMieKe_89 schreef:
Ik geloof ook zeer zeker dat ze heel hard hun best doen om de lijsten zo snel mogelijk op internet te krijgen. En ik weet ook een beetje hoe onwijs veel werk het is omdat we zelf elk jaar een heel groot concours organiseren. Maar die lijsten staan er zelfs 10 dagen van te voren op.

Dit is voor een SGW wel gewoon heel erg laat..

Het is het één of het ander: ruim van te voren startlijsten die nog tig keer gewijzigd worden omdat de ene deelnemer dit wil veranderen, de ander dat enz enz. Of wat later en hij blijft nagenoeg hetzelde. Een startlijst voor een SGW is wel even andere koek dan die van 'gewone' wedstrijden. Alleen al de deelnemers met 2 of meer paarden (en soms zelfs in één klasse). Qua tijdschema moet dat wel kloppen, je zit met ombouw tijden in de cross en het springparcours... Wij zijn zo felxibel om nog een aantal deelnemers die in Toldijk hadden willen rijden er tussen te plaatsen. Daarbij komt ook nog eens dat de dames van het secretariaat overdag ook in het terrein aan het werk zijn (en geloof me, dat iz een bak werk!) Jammer dat daar geen begrip voor is.... Wij doen ons best meer kunnen we niet doen. En voor diegene die denken dat ze het beter, sneller en efficienter kunnen? Iedereen is welkom om te komen helpen!
Bovenstaande is niet verkeerd bedoelt, dus vat het aub op de juiste manier op. Maar als o.a. ik 70 uur in de week SGW draai (inmiddels al 4 weken aan een stuk) met 2 kleine kinderen en een pensionstal dan wordt ik een beetje fel als ik zulke opmerkingen lees.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:26

venga schreef:
FF, op welke dag start je?
Op zaterdag. Stalgenootje zou eigenlijk op zondag rijden, maar wilde wel samen met mij gaan, dus als ik er op zaterdag bij zou kunnen (gelukt dus!) dan wou ze ook wel op die dag. We gaan jullie dus niet treffen helaas!! Maar wel veel succes alvast voor jouw stoere crosspaard en haar net jouw net zo stoere bijrijder :) !

Ik vind het secretariaat top hoor. De lijsten zijn misschien een beetje laat en daar ben ik wsch mede schuldig aan als late bijschrijver. Ik ben ontzettend blij dat ze zo flexibel zijn dat ik er nog bij kon nadat Toldijk afgelast werd en ben ontzettend vriendelijk te woord gestaan. Ook in dit topic vind ik de organisatie sterk uit de hoek komen. Ik heb ook het idee dat er iets wordt gedaan met verbeterpunten die door deelnemers aangedragen worden. +:)+