lien ook een nette tweede plek en heleen ook gefeliciteerd!
Ik ben wel benieuwd wanneer de uitslagen erop komen, ben wel benieuwd waar frits en ik zijn geeindigt. Leek me wel een keer lekker om optijd thuis te zijn dus ben direct weggegaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mootje schreef:Heleen, Wat moest jij zo vlak voor je cross nog bij Canter aanschaffen
Bij de ponyring waar ik schreef (ring 5) waren echt pony's om te kwijlen, maar ook pony's die 100kg te zwaar waren. Ook nog een 21 en 22 jarige pony die er top uitzagen en liepen als een 5-jarige
Dat herhaalde hij vandaag in het starthok. Maar eens zien of ik hem daar wat rustiger kan krijgen… Meer mensen met opgewonden starters? Hebben jullie ervaringstips?
(en dat terwijl hij zó hard gerend had)
We hadden netjes op aanwijzing van de parkeerwacht geparkeerd en toen kwam er een andere man naar ons toe dat we andersom moesten staan want zo kwam onze klep … nou ja ik snap het nog niet helemaal maar het kwam erop neer dat je combinatie korter is als je andersom staat.
Hihi, wij dus maar omgedraaid. Het grappige was dat we eerst dachten dat hij gewoon uit een andere auto kwam, en hij was ook nog een soort van boos…
hahaha. Misschien volgende keer beter ook maar een opvallend hesje aantrekken? Jetske_ schreef:Had je je mobiel de hele weg bij je?Nou Wij gingen bokkend door de dressuurproef (174), bokkend door het springen

gr_roos schreef:Ojee, probeerde hij het weer?Speciaal voor Paul, je krijgt geen extra punten als je een blote knie aan de jury toont
, dacht het al wel
Had in Westerbork zelfs nog iets hoger
Maar daar stuiterde ze ook iets meer toen dierenarts in de buurt kwam
Nouja, zolang het goed is redden we het wel, zou wel makkelijker zijn als ze relaxed zou blijven. Misschien met wat meer routine ofzo..

na 2 dagen Dijkgatbos; zaterdag als groom voor Noortje en zondag als assistent van de dierenarts.gr_roos schreef:je krijgt geen extra punten als je een blote knie aan de jury toont
)gr_roos schreef:Ik heb wel genoten van mijn naamgenoot, ze was duidelijk blij dat ze er weer bij was.
.
.
Althans, voor zover ik jullie kon beoordelen in de 20sec. dat ik je gezien heb!
) 
dan heb je onze mooie vliegende start gezien misschien ook wel gezien. Ik verdenk Arany er nog steeds van dat ze kan tellen, ze weet precies wanneer er afgeteld wordt en ze weg mag (altijd met een sprong)
Jammer dat ik nu nog steeds niet weet wie jij bent!
Jer was echt super in de cross, zo simpel en braaf alles genomen
Carmen85 schreef:komen de uitslagen nog op de site te staan?
Gelukkig geen gewonden