[SGW] Setjes ruiter en paard in de sgw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hetismij

Re: Setjes ruiter en paard in de sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 09:20

Jetske, heb je die toevallig ook bij treehouse vandaan? Zag dat ze in kleur nu even duur waren als in het zwart :+ Dan wil ik toch wel graag een donkerblauwe, maar ben erg benieuwd naar de verzendkosten en hoe lang dat dan duurt? En de maten moet je opnemen met je BP aan toch?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 09:23

muts_marijke schreef:
Bruin licht blauw Melanie?

Nee bruin Kobalt blauw. :))

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 09:24

MelanieB schreef:
Jouw laarzen zijn zó gaaf Evelien! Als je ze ooit wegdoet! Zou ze ook wel willen maarja das na apen haha.

Kobalt blauw staat ook onwijs mooi op winnie:
Afbeeldingmaargoed dat heeft sim ook en dan lijkt t net op na apen haha. Misschien echt bruin/kobaltblauw..
Voorlopig rijd ik nog ff int paars :j

MelanieB schreef:
Afbeelding

Marijke; dus dit zegmaar ^^

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:23

hetismij schreef:
Jetske, heb je die toevallig ook bij treehouse vandaan? Zag dat ze in kleur nu even duur waren als in het zwart :+ Dan wil ik toch wel graag een donkerblauwe, maar ben erg benieuwd naar de verzendkosten en hoe lang dat dan duurt? En de maten moet je opnemen met je BP aan toch?

Ja klopt. Verzendkosten zijn 20 euro. Ik had het 2 augustus besteld en eergister gekregen, zat wat meer vertraging in dan hoort, maar bij de eerste poging van bezorgen kon de postbode ons huis niet vinden .. := Maar normaal gesproken is het er in 1,5 week wel.
Oja, de maat wist ik aangezien ik er al eentje had gepast.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:30

Jetske_ schreef:
hetismij schreef:

Ja klopt. Verzendkosten zijn 20 euro. Ik had het 2 augustus besteld en eergister gekregen, zat wat meer vertraging in dan hoort, maar bij de eerste poging van bezorgen kon de postbode ons huis niet vinden .. := Maar normaal gesproken is het er in 1,5 week wel.
Oja, de maat wist ik aangezien ik er al eentje had gepast.

heb jij maat M?
En wat was je nu in totaal kwijt? Ik zit er namelijk ook over na te denken ;)

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 12:08

Met mijn vosje crosste ik altijd in donkerblauw met oranje:
Afbeelding

Bij mijn merrie vind ik dat niet zo leuk staan en heb ik dit seizoen in saai zwart gestart. Ik denk dat het volgend jaar donkerblauw met bruin gaat worden.
http://i53.tinypic.com/2m51itf.jpg

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:13

Ik zit ook al te denken aan een shirt van treehouse dus misschien kunnen we met een paar mensen gelijktijdig bestellen ?? scheelt een hoop in de verzendkosten en in NL zien we elkaar ook wel.
Ik wil dan ook wel dat shirt met lange mouwen als jullie allemaal zeggen dat hij wel fijn zit. Ik heb nl alleen een trui van nagrags en een polo maar wil liever lange mouwen, met heel warm weer ( wat we tot nog toe niet gehad hebben.... :P ) is de trui dan te warm. Dus als ik een shirt bestel word die geel met royal blue erop. Weet dan alleen nog niet welk motief.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:26

Ik zit er ook over te denken bianca!
Hoe kan je dat allemaal zelf bepalen? Want ik kon het neit goed vinden op de site.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:29

Ik heb maat M ja!

Van het shirtje? Ja dat kan je helemaal zelf uitkiezen; patroon (sterren, strepen, ruiten, stippen etc), kleuren.
Geldt ook voor cap covers en volgens mij kan je er ook dekjes zelf samenstellen.

Edit: Hier het linkje met de shirtjes. Ik heb zelf de bovenste (event shirt): http://www.treehouseonline.co.uk/product_list/12
Staan heel veel voorbeeldjes bij wat er allemaal kan wb kleuren, patronen ed.
Laatst bijgewerkt door Jetske op 18-08-11 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:30

Ah oke!
Ik zal moeders eens even lief aankijken! Zeker voor de AJ.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:36

Jetske_ schreef:
Ik heb maat M ja!

zal ik ook een maat M nodig hebben denk je ?? staan die maten ook de site. Ik denk dat ik wel iets met strepen houd. Want dat zit ook op mijn dek en nu ook in mijn trui. Of sterren.... :P Net als Bull zijn reet.... :D Hij word zowieso geel. Dan krijg ik meer deze verdeling in kleur. Eigenlijk hoef ik niet eens zoveel op de armen te doen als ik kijk op de foto, want veel zie je er niet van als de BP en AJ eroverheen gaan. een of twee strepen wit en 1 blauw of zo, net als de capcover moet ik aanhouden.
Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:38

Die maat M ging over het aj .. :))

Dat eventingshirt heb ik maat 38

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:55

Ik zou de strepen die je al in je outfit hebt, niet combineren met die sterren Bianca. Dat wordt wel heel erg druk en rommelig.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 14:03

_Sim_ schreef:
Ik zou de strepen die je al in je outfit hebt, niet combineren met die sterren Bianca. Dat wordt wel heel erg druk en rommelig.

was ook maar een grapje, omdat Bull wel sterren op zijn kont heeft. :D Ik wil dan een geel shirt zoals op de foto, met 1 geel en 1 blauwe streep of zo, net als de strepen van de trui, alleen die heeft de basiskleur blauw met een gele en witte streep. Maar het si wel een idee als er meer mensen nu een shirt willen omdat gezamelijk te bestellen, dan ben je zowat niks kwijt aan verzenden en in NL komt dat wel goed.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 14:19

Ik zit ook al poos te denken om shirt van treehouse te bestellen. Zou dan bij deze set komen:
Afbeelding

http://imageshack.us/photo/my-images/32 ... shirt.png/

Denk aan 1 van deze 2, ga ook schouderbeschermers erbij bestellen. Zijn daar ook goedkoper als hier in NL. En heel misschien bruine BP.. Maar daar moet ik nog even over nadenken, vind het aan ene kant ook zonde omdat ik een goede zwarte heb. Maar bruin past wel bij mijn setje en ook bij mijn springset, kan ik er met springwedstrijden ook mee springen. Die zwarte heb ik denk ik ook zo verkocht.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 14:22

Ik denk ook na over zo'n shirt. Mijne zou dan heel subtiel alleen wit worden met een klein blauw detail op de mouw.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 14:24

Ik vind die rechtse de leukste San.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 14:24

ik blijf bij een effen zwart shirt, heb al een rode BP + AJ, meer wordt me veel te druk.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 14:27

Omdat ik bang ben dat het te druk wordt heb ik het in 1e instantie ook niet gedaan. Twijfel daarom ook.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:00

Jetske_ schreef:
Die maat M ging over het aj .. :))

Dat eventingshirt heb ik maat 38

Hey, op de site staat ook longsleeve ?? maar jij en laura hebben toch dat event shirt?? zie zo niet wat het verschil is??

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 17:57

Dat longsleeve shirt is zo te zien ander materiaal en heeft geen kraagje. Dat is het verschil denk ik.
Zelf vind ik zo'n kraagje wel fijn, net als bij polo's, anders zit de randen van mijn rugnummer drager zo tegen mijn nek :+
Afbeelding

Racesafe's zijn wel gewild, zo'n zwarte ben je zo kwijt (ik heb de mijne ook onlangs verkocht) en de bruine is gewoon heel mooi. Ik zou het doen San :)) !
Een roze met bruine sterren lijkt me wel gaaf voor bij je set. (Je weet dat je voorbeeldjes de jockeyshirts zijn he :P ? )

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 17:59

Jetske_ schreef:
(Je weet dat je voorbeeldjes de jockeyshirts zijn he :P ? )

haha daar kwam ik na een ik weet niet hoe lang klooien op die site ook achter, heb ff 5 afbeeldinkjes gemaakt....moeilijk hoor kiezen....het ziet er ff zo lomp uit op de afbeelding, weet niet zo goed welke ik zal nemen.

Dan zouden we met een paar bokkers gezamenlijk kunnen bestellen, scheelt een hoop.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:00

waar moet je op de site dan precies kijken voor die shirts?

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:01

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:04

Evony schreef:
waar moet je op de site dan precies kijken voor die shirts?

onder het kopje horse racing silks kun je de afbeeldingen zien. Die jetske heeft hebben de naam cross country colors en dan bespoke......