Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Jouw laarzen zijn zó gaaf Evelien! Als je ze ooit wegdoet! Zou ze ook wel willen maarja das na apen haha.
Kobalt blauw staat ook onwijs mooi op winnie:maargoed dat heeft sim ook en dan lijkt t net op na apen haha. Misschien echt bruin/kobaltblauw..
Voorlopig rijd ik nog ff int paars
MelanieB schreef:
hetismij schreef:Jetske, heb je die toevallig ook bij treehouse vandaan? Zag dat ze in kleur nu even duur waren als in het zwartDan wil ik toch wel graag een donkerblauwe, maar ben erg benieuwd naar de verzendkosten en hoe lang dat dan duurt? En de maten moet je opnemen met je BP aan toch?
Jetske_ schreef:hetismij schreef:Jetske, heb je die toevallig ook bij treehouse vandaan? Zag dat ze in kleur nu even duur waren als in het zwartDan wil ik toch wel graag een donkerblauwe, maar ben erg benieuwd naar de verzendkosten en hoe lang dat dan duurt? En de maten moet je opnemen met je BP aan toch?
Ja klopt. Verzendkosten zijn 20 euro. Ik had het 2 augustus besteld en eergister gekregen, zat wat meer vertraging in dan hoort, maar bij de eerste poging van bezorgen kon de postbode ons huis niet vinden ..Maar normaal gesproken is het er in 1,5 week wel.
Oja, de maat wist ik aangezien ik er al eentje had gepast.
Jetske_ schreef:Ik heb maat M ja!
_Sim_ schreef:Ik zou de strepen die je al in je outfit hebt, niet combineren met die sterren Bianca. Dat wordt wel heel erg druk en rommelig.
Jetske_ schreef:(Je weet dat je voorbeeldjes de jockeyshirts zijn he? )
Evony schreef:waar moet je op de site dan precies kijken voor die shirts?