Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lowara schreef:oja dat was net voor de cross begon toch ?nummero 33 vond ik trouwens ook niet helemaal eerlijk, die stond dus serieus in de middag met d'r paard uitgebreid bij de waterbak te proberen hem met hulp van een helper er alvast doorheen te helpen
gelukkig renden er later wel mensen op af die ze hebben weggestuurd.
maar zo zonde van alles, organisatie was top, dag was super, en dan toch enkele deelnemers die er zo grandioos misbruik van maken.
Anke_94 schreef:@ askazita Ja! hij heeft ook nog op mijn teen gestaan.. het was voor haar ook de eerste cross dus allebei wel een beetje spannend.

Nieuwsgierig paard.

cIaudia schreef:Ik heb zelf 2 valpartijen meegemaakt, 1 op hindernis 4 en een bij mij op 10. Had nog dikke ruzie met degene die bij mij viel, want ze was het er alles behalve mee eens, dat ze na de val toch echt moest stoppen met de cross, en niet verder mocht springen... Nee, ze moest en zou haar paard even aanpakkenZe ging dus ook mooi de andere kant op, en heeft het rondje naar de buitenbak nog gesprongen, oh wat was ik boos... Heb door het bos dus met de mensen bij de buitenbak gecommuniceerd, en daar konden ze haar eindelijk stoppen. Onverantwoord...

Anke_94 schreef:@Saar88cIaudia schreef:Ik heb zelf 2 valpartijen meegemaakt, 1 op hindernis 4 en een bij mij op 10. Had nog dikke ruzie met degene die bij mij viel, want ze was het er alles behalve mee eens, dat ze na de val toch echt moest stoppen met de cross, en niet verder mocht springen... Nee, ze moest en zou haar paard even aanpakkenZe ging dus ook mooi de andere kant op, en heeft het rondje naar de buitenbak nog gesprongen, oh wat was ik boos... Heb door het bos dus met de mensen bij de buitenbak gecommuniceerd, en daar konden ze haar eindelijk stoppen. Onverantwoord...
Dat was zij dus,, tja dan is ze dus helemaal niet bij de waterbak aangekomen, die ze daarvoor nog wou oefenen :')

Zoiets valt mij echt meteen op... kan me daar zo aan storen, best stom

ik kijk daar ook vaak na!
dus de volgende x zeg er please wat van, ik kon het zelf niet zien 
ik ga irene ook even pben
Lowara schreef:@ saar88: waaah ze zijn onwijs leuk!!
vooral deze, als Lowara d'r middelvinger kon opsteken....![]()
![]()
http://oi56.tinypic.com/2449r0z.jpg