Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MargreetW schreef:Wat ik wel heel erg vond en ik hoop dat die man ook bokt leest of het via via hoort is dat nr. 143 terug kwam van dressuur, liet de teugels van z'n paard even los bij de trailer, paardje ging met het hoofd naar beneden om wat van dat heerlijke gras te eten en hij gaf haar met de punt van z'n laars echt een harde trap zo tegen de mond aan.(
Wat een eikel!
.
Leliaardje schreef:ZoHet lijkt me verder vreselijk moeilijk om de beslissing te nemen om niet te crossen. Je komt toch van een eind weg (meestal), je bent helemaal op dat crossen gericht en dan zo te moeten kiezen. Ik zou zo'n vreselijk duiveltje in me hebben die zou zeggen, als je rustig rijdt, valt het best mee. Maar ja: je moet bij de hindernissen natuurlijk wel af kunnen zetten, anders wordt het erg ingewikkeld.
Dapper van je hoor Lautje.
Citaat:Nog even wat anders: weet iemand wat er met de man gebeurd was die vrijdagmiddag bij het losspringen van de cross behandeld werd door de EHBO en later door het ambulance personeel?
Ik heb een paard zonder ruiter zien lopen, maar zag later dat degene die behandeld werd, niet de ruiter was, maar iemand anders.
Danique1990 schreef:trouwens,... hadden er nog meer mensen ''last'' van zo'n mevrouw met het reglementen-boekje?
Het was ook gewoon mn dressuurzweep, maar dat vind ik fijn om mee te springen. Maar het pluimpje moest er toch écht af van haar

. Maar ik zal aan jullie denken als ik zelf voor zo'n beslissing kom te staan. Hopelijk geeft mij dat dan een duwtje in de verstandige richting
.
. Het was dus toch de ruiter die gewond was? Kon niet zien dat hij ruiterkleding aanhad.
caro29 schreef:Hebben jullie die schimmel onder de party tent zien staan gisteren? Geniaal bedacht en braaf dier!
dat idee loop ik ook al een tijdje mee na mijn verzopen dag vorig jaar in Gorssel, ik dacht : ik kijk het nog een tijd aan, maar anders wil ik ff op marktplaats kijken voor zoiets. Scheelt wel dat ik het schot uit de twee paardstrailer heb op terrein dus heb ook al veel ruimte in de trailer maar nu ook na de cross heb je toch ff een hoop troep en alles word zeiknat. Ophangen op de trailer stang achter is dan geen idee meer....
maar jou bevalt het dus prima zo te zien ...