Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flutterby schreef:Die verpakking in de greppel (was eigenlijk naast de trakhener) moet volgens mij iedereen gezien hebben...? Viel erg op.Motje11 schreef:Het is geloof ik wel altijd feest daar in het recreatiegebied. Ik ben daar een ander jaar al eens uitgegleden over een condoom, en nu lag er ook weer een verpakking in de trakhener.Ik had al bedacht dat het misschien wel een heel oud getrouwd stel is dat daar een mooie herinnering van een eerste keer op een crosshindernis heeft, en dat nu elk jaar komt vieren?
Hihihi.
omg
dat soort details is mij gelukkig niet opgevallen haha!
Ben ik nou de enige die zoiets ziet? Hahaha.
(was tijdens het lopen hoor, tijdens de cross niets gezien
)Jetske_ schreef:Ze hadden geen problemen met mijn "tijgerdekje" in ring 2. Ik had het wel even van te voren gevraagd of het mocht. Dacht het wel, maar wilde het even zeker weten zodat ik er niet uit gestuurd werd. Had ook nog een 7 voor verzorging.Ik heb mijn coupon niet, dus ik weet nu niet waar ik precies op afgestraft ben ... Misschien vond ze mijn blauwe laarzen niet mooi

Snoekiej schreef:Gisteren ging het wel heel lekker. Ik heb me net opgegeven voor B springen (kon nog ergens een vrije zaterdag vinden) en als dat goed gaat ga ik weer eens L crossen. De cross zelf zou ik heel graag weer M rijden, met de training rijden we ook M/Z. Maar ja, eerst dat springparcours door zien te komen hè?Heb je nog langs zien komen Motje. Ga je nou binnenkort weer wat hoger rijden?

) Dat doen zij je niet na met hun "hooggeboren" KWPNers.
Amber_ schreef:Ja wel zonde he ? Vorig jaar waren er veel meer idd
Ik ben wel super blij met mijn foto's. Heb bijna hele parcours erop staan, wel erg leuk!
Foto's van Jazz zijn ook echt mooi gelukt !
http://img.photobucket.com/albums/v64/n ... G_6965.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v64/n ... G_7000.jpg
ponyparadijs schreef:O oke dat heb ik dan even gemist! Zat al met spanning op haar foto's te wachten. Jammer dat ze dan niet een andere fotograaf voor de hele dag hadden geregeld!
Achja moeten ze zelf weten
),
.
Haha. Maar ik heb van je springparcours en een aantal van je cross ja. Daar kan ik nu alleen niet bij, want zit op mn eigen laptop, en ze staat op de thuiscomputer (die is in Enkhuizen, en ik nu in Leeuwarden)