[SGW] Verslagen en nabespreking SGW Vlietlanden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:04

Dani_spit @ jij reed vlak bij me want weet welke bui je bedoeld, ik starte rond die tijd. WAs ook de reden dat ik wat stukken niet gegaLopeerd heb.
IK stond ook heel even stil voor het water maar ook geen weigering geteld.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:16

Even stilstaan bij het water mag ook wel, maar achterwaarts niet :)

He wat jammer, van zaterdag zijn er foto's t/m 161, ik was 165... had graag foto's gezien van mijn prachtige insprong :P

DanielledBr

Re: Verslagen en nabespreking SGW Vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:23

Zie net op de hindernislijst trouwens dat iig bij de BB pony's echt 9 van de 18 die gefinished zijn, eigenlijk uitgesloten hadden horen te zijn door het aantal weigeringen maar dus toch gewoon doorgereden zijn. Ben zelf blij dat ik toch gewoon gestopt ben al von ik het toen ook best jammer.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:33

Leuke filmpjes en foto's komen voorbij!

Flutterby schreef:
Motje11 schreef:
Het is geloof ik wel altijd feest daar in het recreatiegebied. Ik ben daar een ander jaar al eens uitgegleden over een condoom, en nu lag er ook weer een verpakking in de trakhener. :D Ik had al bedacht dat het misschien wel een heel oud getrouwd stel is dat daar een mooie herinnering van een eerste keer op een crosshindernis heeft, en dat nu elk jaar komt vieren? := Hihihi.

omg _O-
dat soort details is mij gelukkig niet opgevallen haha!
Die verpakking in de greppel (was eigenlijk naast de trakhener) moet volgens mij iedereen gezien hebben...? Viel erg op. := Ben ik nou de enige die zoiets ziet? Hahaha. :P (was tijdens het lopen hoor, tijdens de cross niets gezien ;) )

Jetske_ schreef:
Ik heb mijn coupon niet, dus ik weet nu niet waar ik precies op afgestraft ben ... Misschien vond ze mijn blauwe laarzen niet mooi :D
Ze hadden geen problemen met mijn "tijgerdekje" in ring 2. Ik had het wel even van te voren gevraagd of het mocht. Dacht het wel, maar wilde het even zeker weten zodat ik er niet uit gestuurd werd. Had ook nog een 7 voor verzorging. ;)

Snoekiej schreef:
Heb je nog langs zien komen Motje. Ga je nou binnenkort weer wat hoger rijden?
Gisteren ging het wel heel lekker. Ik heb me net opgegeven voor B springen (kon nog ergens een vrije zaterdag vinden) en als dat goed gaat ga ik weer eens L crossen. De cross zelf zou ik heel graag weer M rijden, met de training rijden we ook M/Z. Maar ja, eerst dat springparcours door zien te komen hè? :roll:
Waren er meer mensen die de lus afsneden bij 4AB?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:37

Er waren idd wat mensen die de lus afsneden, maar bij de meeste combinaties ging dat meer vanuit de paarden dan vanuit de ruiters :=

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 07:32

Op eventingphoto.com staan nu foto's van zaterdag M pony's en M/Z paarden...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:43

Ja klopt jammer dat hij de L paarden niet gedaan heeft :'(

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:55

Ik had eigenlijk wel meer foto's verwacht, het zal wel aan het slechte weer liggen. Ik heb mezelf nog nergens gespot op de foto's die in het fototopic genoemd worden.

Een van de fotografen was dus inderdaad afgehaakt wegens het slechte weer, las ik. Tegen de tijd dat ik moest crossen (ik was toen aan het inspringen) was die fotograaf al gestopt met foto;s maken. Het was dan ook heel slecht weer en kan me echt wel voorstellen dat je dan inpakt en weggaat! Ik verwacht dat ik morgen de foto;s van mijn "eigen" fotograaf wel op dvd krijg. Ik meld het dan wel in het fototopic als ik nog foto's van anderen heb.

Ik vond het echt wel een topdag en een super georganiseerde cross, alles lekker dichtbij elkaar ook. Het weer was echt het ENIGE minpunt wat mij betreft!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:11

Ja wel zonde he ? Vorig jaar waren er veel meer idd :j

Ik ben wel super blij met mijn foto's. Heb bijna hele parcours erop staan, wel erg leuk!
Foto's van Jazz zijn ook echt mooi gelukt !

Afbeelding

Afbeelding

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:36

Ja jij wel :D

Ik heb jammer genoeg ook alleen mar foto's van matige kwaliteit van mezelf kunnen ontdekkenn, maar ach volgende keer als het weer wat beter is komt het vast goed.

Het lijkt op jouw foto's trouwens net of het heel mooi meer was Amber :)

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:53

Gave foto's weer Amber!
Wat heb je toch stoere Fjordjes! Ik gebruik je vaak als voorbeeld als mensen minder over Fjorden of andere rassen praten. Dan zeg ik: "Ik ken iemand die met haar Fjord tussen de L-paarden crosst!" (Nou ja, crosste dan... :) ) Dat doen zij je niet na met hun "hooggeboren" KWPNers. ;)

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:54

mooie foto's amber!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 06:13

Jammer dat er idd bijna geen foto graven waren!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 07:05

Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 22-06-11 08:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Graag geen foto's quoten. In link geplaatst.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 07:46

CoriienRN schreef:
Ja klopt jammer dat hij de L paarden niet gedaan heeft :'(

Toen ging hij naar Maarsbergen ;) Ik zat bij de kuil op dat moment en hij kwam langs ons en zei dat toen. Tenminste, ik denk dat dat die is, want die ging idd na de M weg

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:32

Jolienn klopt had met hem staan praten bij de kuil. En vroeg hem of hij er de hele dag stond. Maar na de M zou hij weg gaan omdat er in Maarsbergen een 1* was. Maar op de site stond dat Yavanna kwam fotograveren

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:41

Klopt, maar Yavanna heeft hier in het topic meegedeelt dat ze door omstandigheden niet kon komen volgens mij. Ik heb iets langs zien komen in ieder geval.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:48

O oke dat heb ik dan even gemist! Zat al met spanning op haar foto's te wachten. Jammer dat ze dan niet een andere fotograaf voor de hele dag hadden geregeld!

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:54

Jolienn schreef:
Klopt, maar Yavanna heeft hier in het topic meegedeelt dat ze door omstandigheden niet kon komen volgens mij. Ik heb iets langs zien komen in ieder geval.

Ja ik kon helaas niet komen idd. Ik baalde er wel van hoor, maar door persoonlijke omstandigheden kon het even niet..

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:56

ponyparadijs schreef:
O oke dat heb ik dan even gemist! Zat al met spanning op haar foto's te wachten. Jammer dat ze dan niet een andere fotograaf voor de hele dag hadden geregeld!

Ik had nog iemand anders voorgesteld aan de organisatie maar die kon helaas niet komen. Ik hoopte dan ook wel dat er nog wat andere fotografen zoals leukopdefoto of evenementenfoto zou komen, maar die zijn door het weer waarschijnlijk afgehaakt. Zonde hoor want dan waren ze juist de enige fotograaf geweest en hadden wsl veel nabestellingen gehad :) Achja moeten ze zelf weten :P

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:00

Soms is het gewoon niet anders...

Off topic, wat grappig dat Navajo van jou is... Die ken ik nog wel

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:07

Nou moet ik zeggen dat het zaterdag toch helemaal niet zo ramzalig weer was. Wij hebben alles droog gehouden!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:19

Ik heb geen idee wiet het was, maar volgens mij was er zaterdag nog wel een "professionele" fotograaf (voor zover ik kon zien terwijl ik in de cross reed, iemand met een hele grote lens in ieder geval ;) ),
Die ging precies klaarzitten toen ik naar de picknicktafel toe reed, ben benieuwd of die foto's nog ergens verschijnen want zo'n picknicktafel zorgt vaak voor gave foto's : :) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:49

Yolien heb jij foto's van mij dan O:)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:59

Mag gewoon met een J hoor :P Haha. Maar ik heb van je springparcours en een aantal van je cross ja. Daar kan ik nu alleen niet bij, want zit op mn eigen laptop, en ze staat op de thuiscomputer (die is in Enkhuizen, en ik nu in Leeuwarden)